5+1 τρόποι να μην παχύνεις στις γιορτές

5+1 τρόποι να μην παχύνεις στις γιορτές
μαμα πειναω youtube.com

Από τη Λίζα Μάτσα,

Αν οι γιορτές στο μυαλό σου σημαίνουν τόνοι γλυκών και ατελείωτο λιώσιμο στο καναπέ, φέτος σου προτείνουμε 6 τρόπους για να αλλάξεις το σενάριο και να χωρέσεις στο κατακόκκινο φόρεμα που προορίζεις για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν!

  1. Γέμισε το πιάτο σου με λαχανικά. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ελέγχεις τις μερίδες που τρως είναι να επιλέγεις ως κύριο συστατικό του πιάτου σου τα λαχανικά που δε θα σε φορτώσουν με ένα σωρό άχρηστες θερμίδες.
  2. Περπάτησε με παρέα. Οι γιορτές είναι η αφορμή για να βγεις έξω από το πρωί μέχρι το βράδυ με συγγενείς και φίλους που έχεις να δεις καιρό. Γιατί δεν πας για περπάτημα μαζί τους; Έτσι θα είσαι κοινωνικός και δραστήριος την ίδια στιγμή!
  3. Κάνε γυμναστική με διαλείμματα. Ποιος θέλει να πηγαίνει γυμναστήριο στις γιορτές; Όλοι προτιμούν τα ψώνια, τα τραπέζια και τις συναντήσεις σε σπίτια. Όμως αν αφιερώσεις μισή ώρα μέσα στην ημέρα, χωρισμένη σε τρία δεκάλεπτα, ούτε που θα το καταλάβεις ότι γυμνάζεσαι!
  4. Αντικατάστησε το ποτό σου με ανθρακούχο νερό. Ή έστω ανάμειξε το. Ξέρουμε πως γιορτές και αλκόολ πάνε μαζί. Όμως τι θα έλεγες αν έπινες μόνο ένα και στο δεύτερο να έκανες μια πιο light επιλογή;
  5. Πέρνα χρόνο με την οικογένεια σου. Δε νομίζεις πως είναι μια καλή ευκαιρία να επισκεφτείς με τον αδελφό/την αδελφή σου εκείνο το χριστουγεννιάτικο πάρκο που έστησε ο δήμος στο κέντρο της πόλης; Μια ώρα πατινάζ μπορεί να κάψει έως και 420 θερμίδες. Ακόμα το σκέφτεσαι;
μαμα πειναω youtube.com