6 λόγοι για να ξεκινήσεις να πίνεις γάλα τώρα

6 λόγοι για να ξεκινήσεις να πίνεις γάλα τώρα

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

Αξέχαστα θα μας μείνουν τα πρωινά που η μαμά επέμενε να πιούμε όλο το γάλα μας, πριν φύγουμε για το σχολείο, ενώ εμείς αρνούμασταν πεισματικά κι ονειρευόμασταν την ημέρα που θα ήμασταν ελεύθεροι να αποφασίζουμε για τον εαυτό μας. Και τα χρόνια πέρασαν και το γάλα για τους περισσότερους έγινε μια παιδική ανάμνηση. Αλλά κι αν η μαμά είχε δίκιο; Κι αν, όντως, πρέπει να πίνουμε όλο το γάλα μας ακόμα και τώρα που είμαστε μεγάλα παιδιά; Ας δούμε τα οφέλη του γάλακτος στον οργανισμό μας κι ας κρίνουμε ανάλογα.

1. Βοηθά να μειωθούν τα σημάδια του γήρατος

Ποιος θέλει να βλέπει τις ρυτίδες να αυλακώνουν το πρόσωπό του και το δέρμα του να μην είναι τόσο σφριγηλο; Επιστημονικές έρευνες έδειξαν ότι η κατανάλωση γάλακτος, χάρη στις πρωτεΐνες, τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, μπορεί να καθυστερήσει τα σημάδια του γήρατος και να μας κάνει να φαινόμαστε νεότεροι .

2. Συμβάλλει στη μείωση βάρους

Το κεφάλαιο παραπανίσια κιλά και δίαιτα είναι για τους περισσότερους από εμάς μια πικρή ιστορία.Η καθημερινή και σε σωστά πλαίσια κατανάλωση γάλακτος μπορεί να βοηθήσει κάποιον να χάσει κιλά και το κυριότερο να μην τα ξαναπάρει, αφού η βιταμίνη D και το ασβέστιο, στοιχεία του γάλακτος, είναι σύμμαχοι και καταλύτες για το σωστό αδυνάτισμα.

3. Μείωση καρδιοπαθειών

Η κατανάλωση γάλακτος και συγκεκριμένα εκείνου με χαμηλά λιπαρά μπορεί να προλάβει την εμφάνιση καρδιοπαθειών, αφού συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης και τη διατήρησή της σε χαμηλά επίπεδα καθώς και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

4. Καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία

Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες ορισμένα είδη γάλακτος, όπως το κατσικίσιο, μπορεί να δρουν ευεργετικά και να κρατούν τον εγκέφαλό μας σε εγρήγορση.

5. Μείωση εγκεφαλικών επεισοδίων

Ιάπωνες γιατροί, βασισμένοι στην παρακολούθηση ασθενών, υποστηρίζουν ότι όσοι πίνουν γάλα σε καθημερινή βάση έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό και αυτό γιατί το γάλα περιέχει ασβέστιο.

6. Ελαττώνει τον κίνδυνο διαβήτη

Τροφές με χαμηλά λιπαρά, όπως το γάλα, ενδέχεται να μπορούν να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, αφού παράγουν υψηλές ποσότητες βιταμινών και πρωτεϊνών που με τη σειρά τους διατηρούν τη γλυκόζη στο αίμα σε χαμηλά επίπεδα