Η άνοιξη στη διατροφή μας

Η άνοιξη στη διατροφή μας

Ο ήλιος όλο και πιο συχνά κάνει την εμφάνιση του και θα ήταν ευκαιρία να κάνουμε ουσιαστικά πράγματα για το σώμα και την ψυχολογία μας. Ιδανική λύση είναι να βάλουμε τη φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητα μας. Μην πανικοβάλεστε! Δε χρειάζεται να θυμηθούμε όλοι τη ξεχασμένη συνδρομή μας στο γυμναστήριο, αν δεν έχουμε το χρόνο.Υπάρχουν απλοί τρόποι για να κινηθούμε όλο και περισσότερο κι έτσι να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας και να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για τον ερχομό του καλοκαιριού! Άλλωστε, θα δείτε πως δοκιμάζοντας αυτούς τους απλούς τρόπους κίνησης, θα αισθανθείτε πολύ όμορφα. Ας κάνουμε κάτι για τον εαυτό μας, λοιπόν!


  • Βγάλτε τα σκουπίδια και επι τη ευκαιρία κάντε ένα γύρο το οικοδομικό τετράγωνο.
  • Περπατήστε μέσα στο σπίτι κατα τη διάρκεια των διαφημίσεων της εκπομπής που παρακολουθείτε. 
  • Ξεχάστε στ’αλήθεια το ασανσέρ. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεστε. Σκάλες, σκάλες, σκάλες.
  • Περπατήστε γύρω από το τετράγωνο ή το γήπεδο όσο περιμένετε το παιδί σας να τελειώσει από τις εξωσχολικές του δραστηριότητες ή τον φίλο που έχει αργήσει στο ραντεβού σας. 
  • Βγάλτε το σκύλο σας περισσότερες φορές βόλτα και για περισσότερη ώρα. Θα το εκτιμήσει όσο δε φαντάζεστε.
  • Πάρτε την οικογένεια σας και οργανώστε 2-3 φορές την εβδομάδα έναν μικρό περίπατο στη γειτονιά! Μετατρέψτε το σαν μία μικρή παράδοση.
  • Όταν κινείστε με τα μέσα μεταφοράς, κατεβείτε 2-3 στάσεις πριν από τον προορισμό σας και περπατήστε.
  • Αν κινείστε με το αυτοκίνητο σας, παρκάρετε 5-10 λεπτά μακριά από τον προορισμό σας.
  • Αν η εργασία σας είναι καθιστική, σηκωθείτε κάθε 1-2 ώρες και περπατήστε 5 λεπτά.
  •  Αρπάξτε έναν καφέ και πάρτε τους φίλους σας για μια βόλτα στην παραλία κάθε Σαββατοκύριακο. Μην κλειστείτε σε ένα καφέ-απολαύστε τον ήλιο και την κουβέντα, περπατώντας.

Ξεκινήστε, λοιπόν! 


Μαρία Βασίλογλου

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Eικόνα via