Η διατροφική αξία της κολοκύθας

Η διατροφική αξία της κολοκύθας

Από την Ελένη Κουή MSc., RD., Παιδοδιαιτολόγο - Ειδική στην Παιδική Παχυσαρκία - Παιδικό Διαβήτη 

Αποτελεί τον πρωταγωνιστή του Halloween που γιορτάζεται σε πολλές χώρες, αλλά και νοστιμότατο υλικό για πίτες, σούπες και άλλες συνταγές. Η κολοκύθα, το απόλυτο φθινοπωρινό λαχανικό, είναι επίσης μια υγιεινή τροφή που προσφέρει σημαντικά οφέλη στην υγεία μας.

Σας άνοιξε η όρεξη; Φτιάξτε εύκολα και γρήγορα την πιο νόστιμη κολοκυθόσουπα! 

Η κολοκύθα είναι πλούσια σε μέταλλα όπως το κάλιο, το οποίο είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης αλλά και για τη μυϊκή λειτουργία. Περιέχει επίσης σημαντικά ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό, μαγγάνιο και φώσφορο. Όλα αυτά τα μέταλλα είναι απαραίτητα για το ανοσοποιητικό, το μυοσκελετικό και το νευρικό μας σύστημα. 

Διαβάστε ακόμα: Λαχταριστή συνταγή για κοτόπουλο με πουρέ κολοκύθας 

Το πορτοκαλί χρώμα της κολοκύθας οφείλεται στο β-καροτένιο, μια ουσία με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση κατά της γήρανσης. Η σάρκα της ειναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες, ενώ περιέχει πολλές φυτικές ίνες που τις χρειαζόμαστε για τη σωστή λειτουργία του εντέρου, δίνοντάς μας αυτό το αίσθημα κορεσμού που βοηθάει στον έλεγχο των μερίδων μας!

Δοκιμάστε την υπέροχη συνταγή για γρήγορο ριζότο με κολοκύθα με ένα κλικ εδώ!