Μήπως πρέπει να τρώμε και τις μπανανόφλουδες;

Μήπως πρέπει να τρώμε και τις μπανανόφλουδες;

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

Μπορεί η μπανανόφλουδα να γίνει η επόμενη γκουρμέ λιχουδιά ή το νέο super food; Μια νέα επιστημονική μελέτη υποστηρίζει ότι μπορεί, αφού μας συμβουλεύει να μην πετάμε τις μπανανόφλουδες αλλά να τις τρώμε.

Η νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Business Insider υποστηρίζει ότι πρέπει να τρώμε τις μπανανόφλουδες αφού είναι εξαιρετικά ωφέλιμες και θρεπτικές για τον οργανισμό. Συγκεκριμένα, η μπανανόφλουδα περιέχει υψηλά ποσοστά βιταμίνης Β6 και Β12, πρωτεϊνών και φυτικών ινών, ενώ είναι πλούσια σε μαγνήσιο και κάλιο. Συνεπώς, η μπανανόφλουδα βοηθά στην πέψη, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, τονώνει τον οργανισμό, ρυθμίζει τη γλυκόζη και τα επίπεδα πίεσης του αίματος στον οργανισμό.

Πώς, όμως, μπορούμε να εντάξουμε την μπανανόφλουδα στη διατροφή μας; Μπορούμε να φάμε την μπανανόφλουδα μαζί με την μπανάνα αφού φυσικά την πλύνουμε. Εναλλακτικά, μπορούμε να την κόψουμε σε μικρά κομμάτια και να την προσθέσουμε σε smoothie, να την τηγανίσουμε ή να την ψήσουμε. Την επόμενη φορά θα πετάξετε την μπανανόφλουδα ή όχι; Η απόφαση είναι δική σας.