Τα σπορ της παραλίας

Τα σπορ της παραλίας

Από την διαιτολόγο-διατροφολόγο Μαρία Βασίλογλου,

[email protected]


Ήρθε η ώρα για την παραλία, με μπόλικη όρεξη για μπάνια και καλοπέραση! Γιατί να μην εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία και να κάψουμε θερμίδες ενώ απολαμβάνουμε τον ήλιο;

Πόσες θερμίδες μπορείτε λοιπόν να κάψετε την ώρα δοκιμάζοντας τα πιο γνωστά σε όλους μας αθλήματα;


  • Ρακέτες: Γυμνάζουν κυρίως τα άκρα και τον κορμό ενώ τονώνονται τα αντανακλαστικά καθώς και το κυκλοφορικό. Θερμίδες που καίτε: 250-400 ανά ώρα
  • Τρέξιμο ή τζόκινγκ: Γυμνάζετε πόδια και κορμό, κυρίως. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γόνατα καθώς και τους αστραγάλους αφού οι τραυματισμοί σε αυτά τα σημεία είναι ένα πολύ σύνηθες φαινόμενο. Θερμίδες που καίτε: 400-600 ανά ώρα
  • Κολύμβηση: Ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και δυναμώνει τους μυς αφού η προσπάθεια μας αυξάνεται λόγω αντίστασης νερού και αέρα. Είναι η ιδανική άσκηση για τις αρθρώσεις αφού βοηθά και άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα ,είναι αγχολυτικό σπορ και γυμνάζει όλο το σώμα. Θερμίδες που καίτε: 260 ανά ώρα
  • Μπιτς βόλεϊ: Γυμνάζει κυρίως τα πόδια, τον κορμό και τους μυς στην πλάτη και τα χέρια. Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή για να αποφευχθούν πιθανοί τραυματισμοί σε γόνατα. Θερμίδες που καίτε: 500 ανά ώρα
  • Θαλάσσιο ποδήλατο: Συνδυάζει τη διασκέδαση με την άσκηση αρκεί να μην υποφέρετε από προβλήματα στα πόδια και τα γόνατα. Θερμίδες που καίτε: 250 ανά ώρα

Επίσης, πολύ σημαντικό είναι:


  • Το ζέσταμα και η αποθεραπεία πριν και μετά την άσκηση, αντίστοιχα
  • Να αποφεύγετε την άσκηση τις ώρες 12.00-16.00 που έχει πολλή ζέστη
  • Η ένταση της άσκησης την οποία κάνετε να είναι αυξανόμενη
  • Να φοράτε ανοιχτόχρωμα ρούχα, καπέλο και αντηλιακό.

Την επόμενη φορά που θα πάτε στην παραλία, λοιπόν, σκεφτείτε πως μπορείτε να συνδυάσετε ,χωρίς πολύ κόπο, τη διασκέδαση και την άθληση! Καλές βουτιές!