Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Από την Άννα Ευθυμίου,

Επιμέλεια διατροφικών στοιχείων: Ελένη Κουή MSc., RD., Παιδοδιαιτολόγο - Ειδική στην Παιδική Παχυσαρκία - Παιδικό Διαβήτη 

Αυτήν την εβδομάδα μπαίνουμε στην κουζίνα με διάθεση για ζεστά, νόστιμα και οικονομικά πιάτα. Ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά και έχει να μας δώσει νόστιμα λαχανικά και φρούτα για τις συνταγές μας. Εσείς απλώς σημειώστε τα απαραίτητα ψώνια για το σούπερ μάρκετ και δεν χρειάζεται να ανησυχήσετε “τι θα φάμε σήμερα;”

Δευτέρα

Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Αυτή η μακαρονάδα θα μπορούσε να μην έχει καθόλου κρέας αφού τα μανιτάρια μας παρέχουν άπαχη πρωτεΐνη, καθώς δεν έχουν καθόλου χοληστερόλη και λίπη, ενώ η περιεκτικότητά τους σε υδατάνθρακες είναι πολύ χαμηλή. Οι φυτικές τους ίνες και κάποια ένζυμα που βρίσκουμε σε αυτά βοηθούν επίσης στον έλεγχο της χοληστερίνης. Δείτε τη συνταγή για μακαρονάδα με μανιτάρια πορτσίνι και λευκή σάλτσα με ένα κλικ εδώ. 

Τρίτη

 

Με το καταπληκτικό αυτό ψωμί έχετε το τέλειο ομαδικό σνακ! Για πάρτι, για την εκδρομή, το γραφείο και το μόνο που χρειάζεται να προσθέσετε είναι λίγη σαλάτα ή ένα φρούτο! Άμυλο και πρωτεΐνη περιλαμβάνονται ήδη. Δείτε τη συνταγή για λαχταριστό ψωμί τράβα τσίμπα πατώντας Play ( ▶) στο παραπάνω βίντεο! 

Τετάρτη

Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Τυπικό και αγαπημένο ελληνικό φαγητό που ανήκει στα γνωστά λαδερά! Μια μερίδα γύρω στα 200 γρ. μας δίνει 220 θερμίδες και συμπληρώνεται με ένα κομμάτι τυρί με χαμηλά λιπαρά. Δείτε τη συνταγή για φασολάκια γιαχνί με ένα κλικ εδώ. 

Πέμπτη

Ας μάθουμε τι είναι το σουτζούκι! Πρόκειται για ένα βοδινό αλλαντικό αέρος που έχει υποστεί ζύμωση. Αρωματίζεται με σκόρδο, πιπέρι και άλλα μπαχαρικά, ενώ λίγοι γνωρίζουν ότι τρώγεται ωμό. Μαγειρεύεται με διάφορους τρόπους αλλά ο πιο δημοφιλής είναι το ψήσιμο στο τηγάνι και φυσικά αυτή η τηγανιά!Δείτε τη συνταγή για εύκολη τηγανιά με σουτζούκι πατώντας Play ( ▶) στο παραπάνω βίντεο! 

Παρασκευή

Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Πολύ ωραία και χειμωνιάτικη συνταγή για κοτόπουλο με μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών! ΟΙ πιπεριές, ντομάτες, κρεμμύδια εκτός από χρώμα δίνουν και βιταμίνες απαραίτητες για το κρύο του χειμώνα. Η φέτα και το κοτόπουλο συμπληρώνουν και με το παραπάνω την ανάγκη μας σε πρωτεΐνη. Προσοχή στην μερίδα μόνο! Δείτε τη συνταγή για κοτόπουλο με μπουγιουρντί με ένα κλικ εδώ. 

Σάββατο

Το μενού της εβδομάδας (25/1 - 31/1)

Φάρμακο ο μπακαλιάρος! Τα λιπαρά του είναι τα γνωστά σε όλους μας «καλά» λιπαρά, δηλαδή, τα ω-3. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων και προστατεύουν τις αρτηρίες μειώνοντας την πίεση. Είναι πλούσιος σε βιταμίνη Α, η οποία έχει άμεση σχέση με την όραση. Άλλη μια σημαντική θρεπτική ουσία είναι η βιταμίνη D, η οποία είναι υπεύθυνη για την αύξηση και τον εμπλουτισμό των οστών, των δοντιών αλλά και για την απορρόφηση ασβεστίου και φωσφόρου. Δείτε τη συνταγή για μπακαλιάρο στον φούρνο με σπανάκι κάνοντας κλικ εδώ. 

Κυριακή

Γνωρίζετε τι είναι η κουβερτούρα; Η κουβερτούρα είναι ένας τύπος μαύρης σοκολάτας που χρησιμοποιείται κυρίως στη ζαχαροπλαστική, με ποσοστό περιεκτικότητας σε κακάο που κυμαίνεται στο 35-85%.  Επίσης είναι πηγή φλαβονοειδών,  τα οποία έχουν έντονες αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Δείτε τη συνταγή για σοκολατόπιτα με φουντούκι πατώντας Play ( ▶) στο παραπάνω βίντεο!