Τρεις συνήθειες που παχαίνουν

Τρεις συνήθειες που παχαίνουν

Από την Μαίρη Βλάχου,


Εσύ πόσο υγιεινά πιστεύεις ότι τρως; Ακόμη κι αν αποφεύγεις συστηματικά πειρασμούς όπως γλυκά, ζάχαρη, τηγανητά, και γενικότερα οτιδήποτε προσθέτει πόντους στην περιφέρεια και όχι μόνο, σου έχουμε μερικά ενδιαφέροντα νέα. Υπάρχουν τρεις συνήθειες, απόλυτα φυσιολογικές και καθημερινές, οι οποίες μπορεί να σε φουσκώσουν ακόμη κι αν το γεύμα σου είναι λίγο ψητό κοτόπουλο με σαλάτα. 

Ας δούμε λοιπόν αυτές τις συνήθειες οι οποίες προκαλούν πρήξιμο, δυσκοιλιότητα, αύξηση βάρους, κούραση, ακόμη κι αν ακολουθείς υγιεινή διατροφή.


1. Κάνεις πολλές δραστηριότητες όταν τρως

Ένα πολύ σημαντικό email, μια φωτογραφία στο Instagram, ένα status update στο Facebook σίγουρα σε αποσπούν από το γεύμα σου, με αποτέλεσμα τελικά να τρως περισσότερο. Φυσικά, η χώνεψη γίνεται πιο δύσκολη και μάλλον είναι δύσκολο να συνεχίσεις να δουλεύεις μετά το γεύμα σου. Κοινώς, multitasking τέλος αν δεν θέλεις να αναστενάξει η ζυγαριά. 


2. Τσιμπολογάς όλη τη μέρα

Η πιο κλισέ συμβουλή, που όμως είναι πέρα για πέρα πραγματική. Οι διατροφολόγοι συστήνουν συχνά μικρά γεύματα. Κάτι που είναι σωστό, αν το γεύμα είναι πάντα μικρό. Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε μια μπάρα και μετά πέφτουμε με τα μούτρα στα σοκολατάκια που έφερε ο συνάδελφος για την γιορτή του (έλα μωρέ, ένα σοκολατάκι είναι). Τα σημερινά σοκολατάκια αύριο θα είναι τυροπιτάκια, μεθαύριο τοστάκια και η λίστα καλά κρατεί. 

Αν δεν μπορείς να καταναλώνεις συχνά μικρά γεύματα, κάνε ένα πείραμα. Δοκίμασε για μια εβδομάδα να φας τρία κανονικά γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και ένα σνακ. Οι πρώτες ημέρες θα είναι δύσκολες, αφού το σώμα και ο οργανισμός σου θα πρέπει να συνηθίσουν σε ένα νέο πρόγραμμα διατροφής. Στη μέση όμως της εβδομάδας θα δεις ότι θα νιώθεις γεμάτος ενέργεια, με πιο ελαφρύ στομάχι και περισσότερη συγκέντρωση!


3. Συνδυάζεις λάθος τροφές μεταξύ τους

Όσο ωραίο κι αν είναι να απολαμβάνεις ένα ιδιαίτερο ορεκτικό και ένα πλούσιο κυρίως γεύμα (δεν γίνεται καν λόγος για το επιδόρπιο), τόσο πιο δύσκολη είναι η χώνεψή τους από τον οργανισμό σου. Το κλειδί είναι η απλότητα. Δύο με τρία υλικά είναι μια καλή αρχή για ένα ισορροπημένο γεύμα.