ΑρχικήΆρθρα9 τροφές με ελάχιστες θερμίδες

9 τροφές με ελάχιστες θερμίδες

Από τη Λίζα Μάτσα, 

 

Δεν ξεπερνούν τις 30 θερμίδες, μαγειρεύονται εύκολα και γρήγορα και είναι πεντανόστιμες! Αν βρίσκεσαι στη φάση που προσέχεις τη διατροφή σου, αυτές οι τροφές θα σε σώσουν. 

  • Μανιτάρια: Πρόκειται για το απόλυτο υποκατάστατο του κρέατος. Είναι πεντανόστιμα είτε μαγειρευτούν στην σχάρα, είτε στο τηγάνι, είτε στον φούρνο και επιπλέον περιέχουν μόλις 15 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Πόσο τέλειο αυτό; 
  • Κολοκύθα: Περιέχει μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι και το μόνο που χρειάζεται για να μετατραπεί σε ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ είναι λίγο αλάτι και κανέλα. 
  • Λαχανίδες (kale): Μια εξαιρετική υγιεινή επιλογή, πλούσια σε φυτικές ίνες, που αποδίδει μόλις 33 θερμίδες ανά φλιτζάνι.
  • Ντομάτες: Περιέχουν περισσότερο από ένα γραμμάριο φυτικών ινών και μόνο 16 θερμίδες. Κόψτε τις ντομάτες σε φέτες, περιχύστε με βαλσάμικο ξύδι, ψιλοκομμένο βασιλικό και αλάτι και φτιάξτε μια νόστιμη και χαμηλή σε θερμίδες σαλάτα.
  • Κολοκύθια: Τι θα λέγατε αντί για ζυμαρικά να μαγειρεύατε κολοκυθάκια που έχουν μόνο 20 θερμίδες ανά φλιτζάνι και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που θα σας βοηθήσουν να μείνετε περισσότερη ώρα χορτάτοι; 
  • Κόκκινο λάχανο: Τα τραγανά κόκκινα λάχανα ικανοποιούν και με το παραπάνω τον ουρανίσκο σου, ενώ αποδίδουν μόλις 22 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Βάλτε το μαζί με ωμά καρότα, λίγο ξύδι, και τα αγαπημένα σας βότανα ή μπαχαρικά και απολαύστε μια σούπερ λαχανοσαλάτα.
  • Πράσινη σαλάτα: Δεν είναι τυχαίο ότι οι σαλάτες είναι στο διατροφολόγιο οποιουδήποτε προσπαθεί να χάσει βάρος. Μια σαλάτα με πράσινα χορταρικά είναι γεμάτη νερό και δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες. Πιο συγκεκριμένα, το σπανάκι έχει 7 θερμίδες ανά φλιτζάνι, η ρόκα έχει 3, και το μαρούλι μόλις 5. Δοκιμάστε την αντικατάσταση του dressing με το χυμό ενός φρέσκου χυμού εσπεριδοειδών.
  • Ραπανάκια: Ένα μεγάλο ραπανάκι έχει μόνο 1 θερμίδα! Μπορείτε να το προσθέσετε στη σαλάτα και να συνοδέψετε ένα πλήρες πρωτεϊνικό γεύμα.
  • Καρότα: Τα ωμά καρότα βελτιώνουν την όρασή σας και βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι τα μαγειρεμένα. Ένα μέτριο καρότο έχει 25 θερμίδες, οπότε καταναλώστε άφοβα.

Μη χάσετε

Πορτοκαλόπιτα

Πεντανόστιμη πορτοκαλόπιτα σιροπιαστή ή πατσαβουρόπιτα, με αφράτη υφή και πλούσια γεύση από τον Τάσο Αντωνίου!

Παραδοσιακά φαλάφελ

Παραδοσιακή συνταγή για φαλάφελ! Τα φαλάφελ ή ρεβιθοκεφτέδες είναι κλασική συνταγή από την κουζίνα της Μέσης Ανατολής.

Σοκολατόπιτα

Αφράτη, λαχταριστή και ζουμερή σοκολατόπιτα. Αυτή η συνταγή για εύκολη σοκολατόπιτα ετοιμάζεται μέσα σε 15 λεπτά και θυμίζει σουφλέ σοκολάτας.

Συνταγές σε 30 λεπτά

Μακαρονάδα με σάλτσα παντζαριού και φέτας

Η γλυκιά γεύση του παντζαριού σε συνδυασμό με την βελούδινη γεύση της φέτας και τη φρεσκάδα του λεμονιού δίνουν σε αυτή τη μακαρονάδα απίθανη νοστιμιά και ιδιαιτερότητα!

Μαλακά μπισκότα διπλής σοκολάτας

Αφράτα και μαλακά μπισκότα με καστανή ζάχαρη από τον Τάσο Αντωνίου. Εύκολα, γρήγορα, πεντανόστιμα μπισκότα για πρωινό και για όλες τις ηλικίες.

Σαλάτα με κινόα

Σαλάτα με κινόα από τον Τάσο Αντωνίου! Μια θρεπτική σαλάτα με κινόα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο που σίγουρα θα λατρέψετε!

Ανακαλύψτε συνταγές

Καλτσόνε με σπανάκι

Συνταγή για καλτσόνε με σπανάκι και κουκουνάρι!

Κλασικό σνίτσελ χοιρινό

Σνίτσελ χοιρινό με τραγανή κρούστα από τον Τάσο Αντωνίου. Η πιο γρήγορη και νόστιμη συνταγή που θα συνοδεύσετε ιδανικά με πατατοσαλάτα.

Smoothie μπανάνα και μάνγκο

Γευστικό smoothie με μπανάνα και μάνγκο από τον Τάσο Αντωνίου. Ένα γευστικό smoothie, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, που βοηθά την ευεξία και αποτοξίνωση του οργανισμού!

Περισσότερα άρθρα

Το πανέξυπνο κόλπο για να ζεσταίνετε δυο πιάτα στον φούρνο μικροκυμάτων

Αυτό είναι το μυστικό για να έχετε διπλάσιο χώρο στον φούρνο μικροκυμάτων και να ζεσταίνετε δυο πιάτα τη φορά!

Dulce de leche ή αλλιώς καραμελωμένο γάλα

Αμαρτία από καραμέλα με ένα μόνο υλικό.

16 τρόφιμα που πρέπει να έχετε πάντα στο ψυγείο

Δεκαπέντε  τρόφιμα που πρέπει να έχετε πάντα στο ψυγείο για να μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε λίγα λεπτά ένα εύκολο, υγιεινό και θρεπτικό γεύμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ