9 τροφές με ελάχιστες θερμίδες

Από τη Λίζα Μάτσα, 

 

Δεν ξεπερνούν τις 30 θερμίδες, μαγειρεύονται εύκολα και γρήγορα και είναι πεντανόστιμες! Αν βρίσκεσαι στη φάση που προσέχεις τη διατροφή σου, αυτές οι τροφές θα σε σώσουν. 

  • Μανιτάρια: Πρόκειται για το απόλυτο υποκατάστατο του κρέατος. Είναι πεντανόστιμα είτε μαγειρευτούν στην σχάρα, είτε στο τηγάνι, είτε στον φούρνο και επιπλέον περιέχουν μόλις 15 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Πόσο τέλειο αυτό; 
  • Κολοκύθα: Περιέχει μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι και το μόνο που χρειάζεται για να μετατραπεί σε ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ είναι λίγο αλάτι και κανέλα. 
  • Λαχανίδες (kale): Μια εξαιρετική υγιεινή επιλογή, πλούσια σε φυτικές ίνες, που αποδίδει μόλις 33 θερμίδες ανά φλιτζάνι.
  • Ντομάτες: Περιέχουν περισσότερο από ένα γραμμάριο φυτικών ινών και μόνο 16 θερμίδες. Κόψτε τις ντομάτες σε φέτες, περιχύστε με βαλσάμικο ξύδι, ψιλοκομμένο βασιλικό και αλάτι και φτιάξτε μια νόστιμη και χαμηλή σε θερμίδες σαλάτα.
  • Κολοκύθια: Τι θα λέγατε αντί για ζυμαρικά να μαγειρεύατε κολοκυθάκια που έχουν μόνο 20 θερμίδες ανά φλιτζάνι και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που θα σας βοηθήσουν να μείνετε περισσότερη ώρα χορτάτοι; 
  • Κόκκινο λάχανο: Τα τραγανά κόκκινα λάχανα ικανοποιούν και με το παραπάνω τον ουρανίσκο σου, ενώ αποδίδουν μόλις 22 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Βάλτε το μαζί με ωμά καρότα, λίγο ξύδι, και τα αγαπημένα σας βότανα ή μπαχαρικά και απολαύστε μια σούπερ λαχανοσαλάτα.
  • Πράσινη σαλάτα: Δεν είναι τυχαίο ότι οι σαλάτες είναι στο διατροφολόγιο οποιουδήποτε προσπαθεί να χάσει βάρος. Μια σαλάτα με πράσινα χορταρικά είναι γεμάτη νερό και δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες. Πιο συγκεκριμένα, το σπανάκι έχει 7 θερμίδες ανά φλιτζάνι, η ρόκα έχει 3, και το μαρούλι μόλις 5. Δοκιμάστε την αντικατάσταση του dressing με το χυμό ενός φρέσκου χυμού εσπεριδοειδών.
  • Ραπανάκια: Ένα μεγάλο ραπανάκι έχει μόνο 1 θερμίδα! Μπορείτε να το προσθέσετε στη σαλάτα και να συνοδέψετε ένα πλήρες πρωτεϊνικό γεύμα.
  • Καρότα: Τα ωμά καρότα βελτιώνουν την όρασή σας και βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι τα μαγειρεμένα. Ένα μέτριο καρότο έχει 25 θερμίδες, οπότε καταναλώστε άφοβα.
Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.