Σπιτικό κολατσιό στο σχολείο

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

Τα σχολεία άρχισαν και όπως λέει και το ρητό πλέον κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Κι όταν λέμε κάθε κατεργάρης, εννοούμε όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους γονείς. Κι αν το σχολείο αποτελεί για τους μαθητές αναγκαίο, ίσως, κακό, πρέπει να αναλογιστείτε τι σκέφτεται ένας γόνιος, αφού η έναρξή του σηματοδοτεί και την αρχή νέων υποχρεώσεων και προβληματισμών. Ένα από τα θέματα που τους απασχολεί είναι το κολατσιό που πρέπει να δώσουν στο παιδί ή και το γεύμα, αν εκείνο παραμένει και στην ενισχυτική διδασκαλία. Εύκολο στη θεωρία, δύσκολο, όμως, στην πράξη, κι οι απανταχού γονείς θα συμφωνήσουν, να πρέπει να ετοιμάζεις καθημερινά το γεύμα που θα πάρει ο μικρός σου θησαυρός στο σχολείο.

Το κολατσιό στο σχολείο είναι πρόκληση γιατί πρέπει να περιλαμβάνει κάτι θρεπτικό, νόστιμο και διαφορετικό κάθε μέρα, ώστε το παιδί να το καταναλώνει και να μην το επιστρέφει άθικτο στο ταπεράκι. Το Μαμα Πειναω σας δίνει ορισμένες εύκολες ιδέες, που ξεφεύγουν από το παραδοσιακό σπιτικό φαγητό και που διευκολύνουν τον γονέα όταν ο χρόνος του είναι περιορισμένος, για το καθημερινό σχολικό γεύμα.

1. Τορτίγιας

Οι πίτες τορτίγιας είναι ιδανικές για ένα παιδικό γεύμα. Πρώτον, είναι υγιεινές και θρεπτικές, αφού δεν έχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες σε σύγκριση με το ψωμί. Δεύτερον, μπορείτε να τις γεμίζετε με ό,τι βάλει ο νους σας ή με ό,τι έχετε στο ψυγείο σας. Τρίτον, λόγω της ζύμης τους, γίνονται και αλμυρές και γλυκές. Ιδανική πρόταση είναι τορτίγιας γεμιστές με κοτόπουλο και λαχανικά, με ζαμπόν και τυρί ή και με τόνο και μαγιονέζα.

2. Αυγό

Τα αυγά είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας, πόσο μάλλον για τα παιδιά. Μια ομελέτα εμπλουτισμένη με μανιτάρια, λαχανικά και τριμμένο τυρί ή μια στραπατσάδα είναι ένα γεύμα που φτιάχνεται γρήγορα και μπορεί να καταναλωθεί και κρύο

3. Σάντουιτς

Το σάντουιτς σώζει καταστάσεις,αφού ταυτόχρονα μπορεί να είναι και θρεπτικό και υγιεινό. Πάρτε μικρές ατομικές μπαγκέτες και γεμίστε τις με κοτοσαλάτα (βραστό κοτόπουλο κομμένο σε κύβους αναμεμειγμένο με φέτες αγγουριού, καλαμπόκι, λιαστή ντομάτα και λίγη μαγιονέζα), με ομελέτα, με ψητό κρέας ή απλά με τυρί και λαχανικά.

4. Σαλάτες

Μια σαλάτα εμπλουτισμένη με ζυμαρικά, λαχανικά, αλλά και με ψητό κοτόπουλο ή και τόνο είναι ιδανική λύση, αφού και πάλι είναι κάτι που αρέσει στα παιδιά και μέσα από αυτήν μπορούν να πάρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός τους.

5. Ζυμαρικά-Ρύζι

Εδώ τα λόγια είναι περιττά. Ποιο παιδί δεν αγαπά τα ζυμαρικά ή και το ρύζι; Δοκιμάστε να φτιάξετε ζυμαρικά και ρύζι όχι με πολλές λιπαρές σάλτσες, αλλά να τα εμπλουτίσετε με κομματάκια ψητής ή βραστής γαλοπούλας, αρακά ή διάφορα άλλα βραστά λαχανικά, λιαστές ντομάτες και κυβάκια τυριού.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.