Tι τρώνε οι ιδρυτές μιας startup;

Από την Άννα Ευθυμίου,

 

Είσαι ιδρυτής της επόμενης startup που θα μιλάει όλος ο κόσμος; Μήπως συνιδρυτής ή απλώς δουλεύεις σε ένα νέο καινοτόμο project που θα αφήσει ιστορία; Να τι πρέπει να φας σήμερα για να γίνεις παραγωγικός και να κατεβάζεις ιδέες στο λεπτό που θα αφήσουν τους χρηματοδότες άφωνους – με την καλή έννοια.

1. Νερό. Όχι ότι δεν γνώριζες πόσο απαραίτητο είναι στη διατροφή σου, αλλά ήξερες ότι όσο πιο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός, τόσο λιγότερη κούραση νιώθεις;

2. Καφές. Μελέτες αποδεικνύουν ότι ένα φλιτζάνι καφέ σε κρατά σε εγρήγορση και βοηθά στη συγκέντρωση. Προσοχή με τα περισσότερα φλιτζάνια, ωστόσο.

3. Σολομός. Με τόσο άγχος που έχεις κάθε μέρα, ο σολομός, εξαιρετική πηγή ωμέγα 3, κάνει καλό στην καρδιά και βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους ή και της κατάθλιψης.

4. Φιστίκια κάσιους. Μαζί με τα αμύγδαλα και τα καρύδια, βοηθούν τον οργανισμό να μετατρέψει τη ζάχαρη σε ενέργεια χάρη στο μαγνήσιο που περιέχουν.

5. Αβοκάντο. Τα αβοκάντο, εκτός του ότι ανήκουν στα καλά λιπαρά, βοηθούν στη μείωση της πίεσης. Ειδικά μετά από ένα αγχωτικό meeting.

6. Αποξηραμένα φρούτα. Τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν αυξάνουν τα επίπεδα γλυκόζης στον οργανισμό, χαριζόντάς σου απίστευτη ενέργεια.

7. Κινόα. Μία από τις λίγες φυσικές πηγές πρωτεΐνης που δεν περιέχουν γλουτένη, η κινόα είναι η καλύτερη ίσως επιλογή για ενέργεια που κρατά για πολλές ώρες.

8. Μαύρη σοκολάτα. Τα φλαβονοειδή που περιέχει η σοκολάτα συντελούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης (ξέρεις, σε αυτά τα meetings που λέγαμε), ενώ η καφεΐνη δίνει μια έξτρα ένεση ενέργειας στον οργανισμό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.