Η νέα μόδα θέλει να κρατάς τσάντα-σάντουιτς

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

 

Μετά την επίδειξη μόδας σε εικονικό σούπερ μάρκετ του οίκου Chanel, τις δημιουργίες του Moschino με σαφή πηγή έμπνευσης τα Mc Donald’s και τις τσάντες με σχέδια από τη συσκευασία γνωστών δημητριακών, είναι σαφές πως το φαγητό είναι η κυρίαρχη τάση στις πασαρέλες που ίσως και σε λίγο καιρό αντικαταστήσει και κλασικές αξίες, όπως το διαχρονικό μικρό μαύρο φόρεμα. Κι επειδή το γυναικείο δυναμικό του Μαμα Πειναω, εκτός από το φαγητό, λατρεύει και τη μόδα, ενθουσιάστηκε με τη τσάντα-μπέιγκελ που κρατούσε η ηθοποιός India Menuez στο δείπνο που παρέθεσε ο Οίκος Chanel Karl Lagerfeld στη Νέα Υόρκη για το άρωμα Chanel No 5. Η τσάντα-μπέιγκελ έφερε το λογότυπο του γνωστού παρισινού οίκου και φυσικά προκάλεσε πολλά ερωτηματικά, αφού η συγκεκριμένη τσάντα δεν συγκατελέγεται στις μέχρι τώρα δημιουργίες του. Το λαχταριστό μυστήριο δεν άργησε να λυθεί. Η ίδια η ηθοποιός προσέθεσε το σήμα κατετεθέν της Chanel θέλοντας με τον τρόπο αυτό να τους ευχαριστήσει για την πρόσκληση. 

Δημιουργός της συγκεκριμένης τσάντας με το όνομα Bagel No 5  είναι η Καναδή καλλιτέχνης Chloe Wise κι είναι κομμάτι μιας σειράς γλυπτών. Η συγκεκριμένη μοδάτη και λαχταριστή  σειρά αποτελείται από τσάντες γνωστών οίκων μόδας σε σχήμα διαφορετικών κάθε φορά ψωμιών και με πλαστική υφή, αφού όλες τους έχουν ως κύριο υλικό την πολυουρεθάνη. Εκτός από την τσάντα μπέιγκελ, η Wise  εμπνεύστηκε από τον οίκο Prada για το σακίδιο ώμου σε σχήμα τσουρεκιού, ενώ με το γνωστό μονόγραμμα του οίκου Louis Vuitton δημιούργησε τσάντες σε σχήμα μπαγκέτας και κρουασάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.