Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour ξανά στην Ελλάδα

Η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από δέκα χρόνια με νέο συνεργάτη. Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια το σήμα και τα προϊόντα της γαλλικής αλυσίδας μέσω της Retail & More, θυγατρικής του ομίλου Teleunicom που ελέγχεται από την AVE, εταιρεία συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη. Στο πλαίσιο της εκ νέου δραστηριοποίησης της Carrefour στην Ελλάδα, τo πρώτo κατάστημα θα ανοίξει στην Κρήτη πριν το καλοκαίρι του 2022. Εκτός από τόπος καταγωγής της οικογένειας Βαρδινογιάννη, η Κρήτη αποτελεί και μεγάλο τουριστικό προορισμό, ένας από τους λόγους της επαναδραστηριοποίησης της Carrefour στην Ελλάδα. Σε επόμενη φάση, η εταιρεία θα στοχεύσει σε συνεργασίες με μικρές τοπικές αλυσίδες.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε», δήλωσε ο κ. Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ.Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

Οι τύποι καταστημάτων Carrefour που θα έχουν παρουσία στην Ελλάδα θα είναι τα Carrefour Express και τα Carrefour bio.  Η συμφωνία συμπεριλαμβάνει και κατάστημα χωρίς ταμίες που έχει λανσαριστεί σε πιλοτικό επίπεδο στη Βραζιλία (Flash Scan & Go), στο Ντουμπάι (Carrefour City+) και στο Παρίσι. Επιπλέον, παράλληλα με τα σήματα της Carrefour, η Retail & More θα συνεχίσει να αναπτύσσει και το σήμα Plaza. Πρόκειται για ένα concept που ανέπτυξε ο ελληνικός όμιλος για μικρά σημεία που είτε δεν επιθυμούν είτε δεν πληρούν τους όρους να ενταχθούν κάτω από τα σήματα της Carrefour (σ.σ. αν και θα φιλοξενούν προϊόντα private label της γαλλικής εταιρείας). 

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.