Φυτικό γιαούρτι: πόσο ωφελεί στη διατροφή μας;

Φυτικά γιαούρτια

Τα φυτικά γιαούρτια ήρθαν για να μείνουν καθώς η δημοτικότητα των φυτικών προϊόντων όπως το γάλα και το τυρί μεγαλώνει στους καταναλωτές. Πλέον τα γιαούρτια από φυτικά προϊόντα  παρασκευάζονται σε μεγάλες ποικιλίες πρώτης ύλης αλλά και γεύσεων καλύπτοντας όλους όσοι ακολουθούν μια χορτοφαγική, vegan ή flexitarian διατροφή. Εμείς βάζουμε στο μικροσκόπιο τα δημοφιλέστερα είδη φυτικών γιαουρτιών και αναλύουμε τα οφέλη τους στη διατροφή μας.

Γιαούρτι σόγιας

Το γιαούρτι σόγιας παρασκευάζεται με βάση το γάλα σόγιας σε συνδυασμό με ενεργές καλλιέργειες. Το συγκεκριμένο γιαούρτι περιέχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες φυτικές προέλευσης και καταναλώνοντας το μπορείς να λάβεις έως και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Δείτε ακόμα: η ωραιότερη συνταγή για παγωμένες μπάρες γιαουρτιού!

Γιαούρτι καρύδας

Το γιαούρτι καρύδας είναι πλούσιο και πιο κρεμώδες σε σχέση με το γιαούρτι σόγιας. Τα κορεσμένα λιπαρά ποικίλλουν αρκετά ανάλογα με την ποσότητα καρύδας που περιέχεται στο γιαούρτι. Μια μερίδα γιαουρτιού καρύδας χωρίς ζάχαρη μπορεί να περιέχει 4,5 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα, ενώ κάποιο προϊόν με προσθήκη ζάχαρης περιέχει 8 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα. Επίσης συχνά τα γιαούρτια καρύδας αυτά αποδίδουν ελάχιστη πρωτεΐνη.

Γιαούρτι αμυγδάλου

Τα γιαούρτια με βάση το γάλα αμυγδάλου θεωρούνται το πιο δημοφιλές γιαούρτι από φυτικό προϊόν. Συνήθως, τα γιαούρτια αμυγδάλου δεν περιέχουν πρωτεΐνες (σε αντίθεση το γάλα αμυγδάλου). Ωστόσο στο εμπόριο κυκλοφορούν γιαούρτια αμυγδάλου και αποδίδουν έως και 11 γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Γιαούρτι από κάσιους

Αν και δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στην Ελλάδα διατίθενται σε επιλεγμένα καταστήματα. Η πρωτεΐνη που περιέχει αυτό το γιαούρτι είναι λιγότερη από το γιαούρτι αμυγδάλου και συνήθως αποδίδει γύρω στα 2-3 γραμμάρια ανά μερίδα.

Γιαούρτι βρώμης

Το γιαούρτι βρώμης παρασκευάζεται από γάλα βρώμης με ζωντανές καλλιέργειες όπως και τα υπόλοιπα γιαούρτια. Αν και προσφέρει λιγότερες πρωτεΐνες, η βρώμη είναι εξαιρετική πηγή υδατάνθρακα ενώ μπορεί να μειώσει τη χοληστερίνη στα πλαίσια ισορροπημένης διατροφής.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.