Την πρόθεσή της να πουλήσει τις μάρκες ελαιολάδων Άλτις, Ελάνθη και Solon που παράγονται στην Ελλάδα ανακοίνωσε πριν από λίγο η Ελαΐς- Unilever Hellas. Σύμφωνα με την πολυεθνική εταιρεία, η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της επαναξιολόγησης σε παγκόσμιο επίπεδο των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η μεταβίβαση στον αγοραστή αφορά τόσο το εργοστάσιο ελαιολάδου στην οδό Πειραιώς όσο και των εργαζομένων.
Όπως σημειώνει στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία θεωρεί στρατηγική επιλογή τη διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και για αυτό αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη.
Η απόφαση αυτή επισφραγίζει την ανακοίνωση της πώλησης όλων των μαρκών μαργαρίνης της Unilever, στο πλαίσιο ευρείας αναδιοργάνωσης του πολυεθνικού κολοσσού. Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τις μάρκες που παράγονται στην Ελλάδα Βιτάμ, Flora, Super Fresco, Άλτις Soft, Ελαϊς και Becel.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:
«Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.
Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.
Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.
Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».