ΑρχικήΆρθραΚαλαμπόκι: 5 λόγοι που πρέπει να το εντάξετε στη διατροφή σας

Καλαμπόκι: 5 λόγοι που πρέπει να το εντάξετε στη διατροφή σας

Το καλαμπόκι είναι ένα γευστικό και θρεπτικό λαχανικό που το απολαμβάνουμε κάθε καλοκαίρι ψητό αλλά και στις σαλάτες, σε σάλτσες, ακόμη και στην πίτσα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το καλαμπόκι αποτελεί ένα ιδιαίτερο τρόφιμο που συγκαταλέγεται όχι σε μία, αλλά σε δύο κατηγορίες. Το ψημένο καλαμπόκι που τρώμε ολόκληρο στις συναυλίες και τις διακοπές θεωρείται λαχανικό, ενώ οι κόκκοι καλαμποκιού που χρησιμοποιούνται για το ποπ κορν εντάσσονται στα σιτηρά. Εμείς σας παρουσιάζουμε 5 λόγους για να εντάξετε το καλαμπόκι στη διατροφή σας.

Βελτιώνει την αρτηριακή πίεση

Ένα φλιτζάνι καλαμπόκι παρέχει περίπου 390 mg κάλιο. Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας συνιστά πρόσληψη 4.700 mg καλίου την ημέρα για καλή καρδιαγγειακή υγεία. Μπορείτε να ελαχιστοποιείτε το αλάτι που χρησιμοποιείτε για να απολαύσετε το καλαμπόκι σας, έτσι ώστε να μη διαταράσσετε την ισορροπία νατρίου-καλίου.

Δείτε ακόμα: 4 πρωτότυπες συνταγές με καλαμπόκι

Βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας

Ένα φλιτζάνι καλαμπόκι παρέχει 3,9 γραμμάρια φυτικές ίνες, οι περισσότερες από τις οποίες ανήκουν στην κατηγορία των αδιάλυτων ινών. Οι αδιάλυτες ίνες δρουν τόσο προληπτικά όσο και κατασταλτικά απέναντι στη δυσκοιλιότητα και επίσης επιταχύνουν την απομάκρυνση τοξινών από τον οργανισμό.

Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες

Όπως και άλλα λαχανικά, το καλαμπόκι, χάρη στην περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, καρκίνου και άλλων παθήσεων. Κάποιοι ειδικοί, μάλιστα, αναφέρουν ότι το καλαμπόκι αποτελεί καλύτερη πηγή αντιοξειδωτικών από το ρύζι ή τη βρώμη, ενώ τα αντιοξειδωτικά που συναντάμε στο καλαμπόκι περιλαμβάνουν καροτενοειδή, βιταμίνη C και βιταμίνη E.

Δρα κατά της αναιμίας

Ανάμεσα στα υπόλοιπα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά του καλαμποκιού συναντάμε και το σίδηρο, ο οποίος στα 100 γραμμάρια καλαμποκιού ανέρχεται στο 15% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης, δρώντας κατά της σιδηροπενικής αναιμίας. Ακόμη, στην ίδια ποσότητα χαρίζουμε στον οργανισμό μας μαγνήσιο που βοηθάει στην ενέργεια και στην υγεία των οστών και βιταμίνη Β6 που επίσης παίζει ρόλο στην παραγωγή ενέργειας και στη λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος.

Κάνει καλό στα μάτια

Τα καροτενοειδή  λουτεΐνη και ζεαξανθίνη που περιέχετι το καλαμπόκι προστατεύουν τα υγιή κύτταρα των ματιών ενάντια στις ακτίνες υψηλής ενέργειας που αντιστοιχούν στο μπλε ιώδες φως. Η λουτεΐνη και ζεαξανθίνη προστατεύουν τα μάτια από χρόνιες παθήσεις, όπως τον καταρράκτη και την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, γι’ αυτό και οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνουμε τροφές που είναι γενικότερα πλούσιες σε καροτενοειδή.

Μη χάσετε

Πορτοκαλόπιτα

Πεντανόστιμη πορτοκαλόπιτα σιροπιαστή ή πατσαβουρόπιτα, με αφράτη υφή και πλούσια γεύση από τον Τάσο Αντωνίου!

Φαλάφελ

Αυθεντική συνταγή για φαλάφελ! Τα φαλάφελ ή ρεβιθοκεφτέδες είναι κλασική συνταγή από την κουζίνα της Μέσης Ανατολής.

Σοκολατόπιτα

Αφράτη, λαχταριστή και ζουμερή σοκολατόπιτα. Αυτή η συνταγή για εύκολη σοκολατόπιτα ετοιμάζεται μέσα σε 15 λεπτά και θυμίζει σουφλέ σοκολάτας.

Συνταγές σε 30 λεπτά

Μακαρονάδα με σάλτσα παντζαριού και φέτας

Η γλυκιά γεύση του παντζαριού σε συνδυασμό με την βελούδινη γεύση της φέτας και τη φρεσκάδα του λεμονιού δίνουν σε αυτή τη μακαρονάδα απίθανη νοστιμιά και ιδιαιτερότητα!

Μαλακά μπισκότα διπλής σοκολάτας

Αφράτα και μαλακά μπισκότα με καστανή ζάχαρη από τον Τάσο Αντωνίου. Εύκολα, γρήγορα, πεντανόστιμα μπισκότα για πρωινό και για όλες τις ηλικίες.

Σαλάτα με κινόα

Σαλάτα με κινόα από τον Τάσο Αντωνίου! Μια θρεπτική σαλάτα με κινόα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο που σίγουρα θα λατρέψετε!

Ανακαλύψτε συνταγές

Πίτσα express

Πίτσα εξπρές από τον Τάσο Αντωνίου. Η πιο εύκολη και γρήγορη συνταγή για πίτσα με ψωμί του τοστ, κέτσαπ, αλλαντικά και τυρί!

Ombre κέικ

Συνταγή για ombre κέικ με γλάσο buttercream!

Τέλειες τηγανητές πατάτες

Τέλειες διπλοτηγανισμένες πατάτες από τον Τάσο Αντωνίου.

Περισσότερα άρθρα

Συνταγές για την Πρωτοχρονιά

Οι πιο γευστικές προτάσεις για το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς!

Σπιτικό κολατσιό στο σχολείο: 9 πρωτότυπες ιδέες και συνταγές

Σπιτικό κολατσιό στο σχολείο και μοναδικές ιδέες για να φάει το παιδί ισορροπημένα, θρεπτικά και γευστικά, χωρίς να καταφύγει στην καντίνα!

Όσπρια και σπόροι: χρειάζονται μούλιασμα ή όχι;

Τελικά χρειάζονται τα όσπρια μούλιασμα πριν τα μαγειρέψουμε και αν ναι, ποιος είναι ο σωστός τρόπος να τα μουλιάσουμε;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ