Lidl: αξίζει και φαίνεται

Ίσως είναι το άπλετο φως που έχει η Ελλάδα και που τελικά τα δείχνει όλα. Ίσως είμαστε εμείς που το έχουμε μέσα μας να ξεχωρίζουμε το καλό. Να αναγνωρίζουμε ένα καλό φρούτο ή ένα καλό λαχανικό όταν το δούμε να γυαλίζει. Καταλαβαίνουμε το φρέσκο ψάρι από τη ζωηράδα στο μάτι. Ή το καλό κρέας από το πόσο σφιχτό είναι. Είναι τόσο απλό τελικά: το καλό φαίνεται. 

Αυτά είναι τα στοιχεία που αναδεικνύει η νέα καμπάνια της Lidl. Μέσα από μια ταινία με ήρωες τους Έλληνες παραγωγούς και καταναλωτές. Αυτούς που ξέρουν να παράγουν το καλύτερο προϊόν, αυτούς που ξέρουν να το απολαμβάνουν παρέα με τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Μια ταινία που δείχνει την αληθινή Ελλάδα: τα χωράφια, τις φάρμες, τις θάλασσες, αλλά και τα εργαστήρια, τους φούρνους, τα τυροκομεία. Μέσα σε όλη αυτή την πληθώρα εικόνων, η Lidl είναι εκεί, να φροντίσει, να ελέγξει, να μεταφέρει τα καλύτερα προϊόντα, και να μπορεί περήφανα να υπογράψει ότι ό,τι προσφέρει «αξίζει και φαίνεται».

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται και με θεματικές ταινίες πάνω στις βασικές κατηγορίες προϊόντων της Lidl: φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας και πουλερικά, ψάρια και θαλασσινά, αρτοσκευάσματα. Σε αυτές τις ταινίες, δημιουργείται ένας ιδιότυπος διάλογος ανάμεσα στον καταναλωτή και τον παραγωγό που ξέρει ότι το καλό προϊόν αξίζει και φαίνεται, και μπορεί να το αποδείξει με στοιχεία.

Για να γίνουν όλα αυτά, δούλεψαν μήνες με δημιουργική αντίληψη και μεράκι πολλοί συντελεστές: Οι άνθρωποι του τομέα Marketing της Lidl Hellas με τους συνεργάτες της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory που είχαν την ιδέα, οι άνθρωποι της Stefi Lynx Productions που φρόντισαν να γίνουν όλα άψογα, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης, ο διευθυντής φωτογραφίας Θωμάς Βαρβίας με όλο το crew, και ο συνθέτης Νίκος Πορτοκάλογλου για το υπέροχο αυθεντικό μουσικό θέμα. 

Τα γυρίσματα έγιναν σε διαφορετικά locations στη βόρεια Ελλάδα και διήρκησαν συνολικά 10 μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.