Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,
Η Coca Cola, το αναψυκτικό που καθόρισε τις προτιμήσεις γενεών, αλλά και καθιέρωσε συνήθειες που ποτέ δεν φανταζόμασταν, όπως την κόκκινη στολή του Άγιου Βασίλη, αποφάσισε να εκπλήξει το καταναλωτικό κοινό και να παράγει το δικό της γάλα.
Η αλήθεια είναι πως η απόφαση αυτή των υπεύθυνων της εταιρείας έχει ταράξει τα νερά στον χώρο της βιομηχανίας γάλακτος.Το γάλα έχει το όνομα Fairlife, αν και μάλλον θα γίνει γνωστότερο ως Milka Cola, αφού αυτός είναι ο χαρακτηρισμός που του έχει αποδοθεί από τους περισσότερους χρήστες των social media. Εκείνο που κάνει το συγκεκριμένο γάλα να ξεχωρίζει είναι η σύνθεσή του, αφού θα έχει 30% χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και 50% περισσότερη πρωτεΐνη, μιας και το γάλα, κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, θα αποσυντίθεται από τα συστατικά του και στη συνέχεια θα συντίθεται σε αυτά με διαφορετικές αναλογίες.
Η ιδιαιτερότητα αυτή καθορίζει και την τιμή του η οποία είναι διπλάσια από τα άλλα γάλατα που κυκλοφορούν στην αγορά. Η εταιρεία δήλωσε πως σχεδιάζει την πώλησή του μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και ο σκοπός τους, προς τον παρόν, είναι όχι το άμεσο κέρδος, αλλά το να δημιουργήσουν τις βάσεις για ένα επικερδές μέλλον στον τομέα της γαλακτοβιομηχανίας. Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως αν το Fairlife αποδειχθεί κερδοφόρο, δεν θα αργήσει να έρθει και στην Ευρώπη.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η διαφημιστική καμπάνια για τα λανσάρισμά του στην αγορά έχει προκαλέσει αντιδράσεις και δεν έχει λάβει θετικές κριτικές. Αρκετοί είναι αυτοί που την χαρακτήρισαν πρόχειρη, χωρίς έμπνευση μέχρι και σεξιστική, αφού παρουσιάζει μοντέλα τα οποία προσπαθούν να καλύψουν το κορμί τους με γάλα. Άλλοι θεωρούν πως ο φωτογράφος μάταια προσπαθεί να αντιγράψει την χαρακτηριστική και διάσημη πόζα της Marilyn Monroe με το λευκό φόρεμα που ανασηκώνεται από τον αέρα και αναρωτιούνται πώς τα pin up κορίτσια συνδυάζονται με ένα τέτοιο προϊόν. Όπως και να έχει, είναι βέβαιο πως η εταιρεία κατάφερε να στρέψει τα βλέμματα του κοινού και των ανταγωνιστών πάνω της και πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να δοκιμάσουν το Fairlife.