ΑρχικήΆρθρα7 τροφές που σου χαλάνε τη διάθεση 

7 τροφές που σου χαλάνε τη διάθεση 

Από τη Λίζα Μάτσα, 

 

Το ήξερες ότι υπάρχουν μερικές τροφές που παρότι θεωρούνται υγιεινές, συμβάλλουν στην κακή σου διάθεση; Προφανώς οι ξηροί καρποί είναι πιο θρεπτικοί από τα πατατάκια, όμως αν είναι αλατισμένοι, εξακολουθούν να έχουν υψηλά επίπεδα νατρίου. Επίσης είναι προτιμότερο να πιεις ένα τσάι παρά ένα αναψυκτικό, όμως με μέτρο γιατί η υπερκατανάλωση μαύρου ή το πράσινου τσαγιού μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους και νευρικότητα. Πάμε τώρα να δούμε αναλυτικά ποιες τροφές μπορούν να σου χαλάσουν το κέφι.

  • Αναψυκτικά τύπου κόλα: Σίγουρα είναι καλύτερη από ένα αναψυκτικό, όμως η σόδα περιέχει υδατάνθρακες που απορροοφώνται από το αίμα αμέσως, δίνοντας μια σύντομη ενεργειακή ώθηση που ξεθυμαίνει γρήγορα και ενδεχομένως να μας προκαλεί νευρικότητα. 
  • Χυμοί εμπορίου: Τα περισσότερα ροφήματα περιέχουν περίπου 20 γραμμάρια ζάχαρη ανα μερίδα, και λειτουργούν στον οργανισμό σας όπως τα αναψυκτικά τύπου κόλα.
  • Μη-βιολογικά φρούτα και λαχανικά: Οι νευροτοξίνες που περιέχουν είναι χημικές ουσίες που μπορούν να βλάψουν το νευρικό σύστημα και τον εγκέφαλο, οδηγώντας σε κατάθλιψη, αλλαγές στη διάθεση, και άλλα είδη βλάβης του εγκεφάλου. Αγοράζοντας βιολογικά φρούτα και λαχανικά, μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα κατανάλωσης φυτοφαρμάκων.
  • Αλατισμένοι ξηροί καρποί: Περιέχουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα νατρίου. Η κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στη διάθεση, άγχος, και πονοκεφάλους.
  • Ασπράδια αυγών: Πολλοί επιλέγουν ασπράδια αυγών για ένα πιο υγιεινό διαιτολόγιο όμως χωρίς τον κρόκο, αυτή η τροφή χάνει το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικής της αξίας που είναι υπεύθυνη για την ρύθμιση της ενέργειας. 
  • Πατατάκια: Τα προτηγανισμένα πατατάκια είναι γεμάτα ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, τα οποία εμποδίζουν να βελτιωθεί η διάθεση.  
  • Κονσερβοποιημένες σούπες: Περιέχουν υψηλά επίπεδα της δισφαινόλης-Α. Πρόκειται για μια χημική ουσία που συνδέεται με διαταραχές όπως η κατάθλιψη και το άγχος. 

Μη χάσετε

Πορτοκαλόπιτα

Πεντανόστιμη πορτοκαλόπιτα σιροπιαστή ή πατσαβουρόπιτα, με αφράτη υφή και πλούσια γεύση από τον Τάσο Αντωνίου!

Παραδοσιακά φαλάφελ

Παραδοσιακή συνταγή για φαλάφελ! Τα φαλάφελ ή ρεβιθοκεφτέδες είναι κλασική συνταγή από την κουζίνα της Μέσης Ανατολής.

Σοκολατόπιτα

Αφράτη, λαχταριστή και ζουμερή σοκολατόπιτα. Αυτή η συνταγή για εύκολη σοκολατόπιτα ετοιμάζεται μέσα σε 15 λεπτά και θυμίζει σουφλέ σοκολάτας.

Συνταγές σε 30 λεπτά

Μακαρονάδα με σάλτσα παντζαριού και φέτας

Η γλυκιά γεύση του παντζαριού σε συνδυασμό με την βελούδινη γεύση της φέτας και τη φρεσκάδα του λεμονιού δίνουν σε αυτή τη μακαρονάδα απίθανη νοστιμιά και ιδιαιτερότητα!

Μαλακά μπισκότα διπλής σοκολάτας

Αφράτα και μαλακά μπισκότα με καστανή ζάχαρη από τον Τάσο Αντωνίου. Εύκολα, γρήγορα, πεντανόστιμα μπισκότα για πρωινό και για όλες τις ηλικίες.

Σαλάτα με κινόα

Σαλάτα με κινόα από τον Τάσο Αντωνίου! Μια θρεπτική σαλάτα με κινόα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο που σίγουρα θα λατρέψετε!

Ανακαλύψτε συνταγές

Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι

Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι. Ένα παραδοσιακό νηστίσιμο πιάτο με χταπόδι που μοσχοβολάει θάλασσα. Πανεύκολη και εξαιρετικά νόστιμη συνταγή.

Γαλοπούλα με γλάσο

Συνταγή για καπνιστή γαλοπούλα με γλάσο!

Τσουρέκι με σοκολάτα & πραλίνα φουντουκιού

Τσουρέκι με σοκολάτα από τον Τάσο Αντωνίου. Φτιάξτε αυτό το πεντανόστιμο γεμιστό τσουρέκι σοκολάτας και πραλίνας σήμερα!

Περισσότερα άρθρα

6 τρόποι να αποφύγουμε την τροφική δηλητηρίαση

Τροφική δηλητηρίαση, τί την προκαλεί και πώς μπορούμε να την αποφύγουμε προσέχοντας το φαγητό που τρώμε ή μαγειρεύουμε;

Το μενού της εβδομάδας (20/1 – 25/1)

Το μενού της εβδομάδας με εύκολες, νόστιμες και γρήγορες συνταγές ιδανικές για το καλοκαίρι από τον αγαπημένο μας Τάσο Αντωνίου.

4 λόγοι να μαγειρεύετε με ξύλινη κουτάλα αντί για μεταλλική

Για ποιο λόγο είναι καλύτερο να μαγειρεύουμε με ξύλινη κουτάλα αντί για μεταλλική;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ