Το μενού της εβδομάδας (14/12-20/12)

Από την Άννα Ευθυμίου,

Επιμέλεια διατροφικών στοιχείων: Ελένη Κουή MSc., RD., Παιδοδιαιτολόγο – Ειδική στην Παιδική Παχυσαρκία – Παιδικό Διαβήτη 

Και αυτή τη Δευτέρα, η ομάδα μας ετοίμασε για εσάς ένα πλούσιο μενού με συνταγές εύκολες, απλές και νόστιμες, ώστε να οργανώσετε τα ψώνια σας στο σούπερ μάρκετ και να κάνετε τον προγραμματισμό σας από τη Δευτέρα μέχρι και την Κυριακή! 

Δευτέρα

Ο κιμάς είναι πάντα πολύ καλή λύση όταν πρέπει να “κρύψουμε” τα λαχανικά σε κάτι γνώριμο ώστε να τα φάνε οι μικροί πιο εύκολα. Πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και ένα πλήθος βιταμινών στο πιάτο. Το μόνο που λείπει είναι λίγο ρύζι ή πατάτες βραστές ή ψητές! Βρείτε τη συνταγή για κιμά με μπριάμ λαχανικών με ένα κλικ εδώ. 

Τρίτη

Αν και η σάλτσα πέστο είναι ένα μείγμα με αρκετά λιπαρά (καθώς περιέχει ελαιόλαδο, παρμεζάνα και κουκουνάρι) τα περισσότερα από τα λιπαρά αυτά είναι μονοακόρεστα, δηλαδή καλής ποιότητας! Δείτε τη συνταγή για μακαρόνια βίδες με σπιτικό πέστο βασιλικού κάνοντας κλικ εδώ

Τετάρτη

Οι φακές για να αποτελέσουν ένα ισορροπημένο γεύμα χρειάζονται μια πηγή πρωτεΐνης δίπλα τους. Αν δεν θέλατε τυρί ή κάποιο ψαρικό, τότε το λουκάνικο μπορεί να παίξει τον ίδιο ρόλο. Προσοχή μόνο οι φακές να είναι περισσότερες απο το λουκάνικο! Δείτε τη συνταγή για πικάντικες φακές με χωριάτικο λουκάνικο με ένα κλικ εδώ. 

Πέμπτη

Ρόκα, ένα λαχανικό που έχει και φίλους και εχθρούς! Πριν αποφασίσετε, σκεφτείτε πως ότι μια κούπα ρόκα αντιστοιχεί σε μόλις 5 θερμίδες, ενώ η υψηλή περιεκτικότητά της σε φυτικές ίνες βοηθάει τη διαδικασία της πέψης. Επιπλέον, περιέχει σημαντικά μέταλλα όπως είναι το ασβέστιο, ο χαλκός, το σίδηρο, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο, το φώσφορο και το κάλιο. Δείτε τη συνταγή για σαλάτα με ρόκα και βινεγκρέτ μελιού κάνοντας κλικ εδώ. 

Παρασκευή

Το τέλειο ζεστό ορεκτικό για τα χειμωνιάτικα τραπέζια! Το κρεμμύδι που όλοι έχουμε στην κουζίνα μας είναι γεμάτο ουσίες με αντιοξειδωτική και ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, χρήσιμη σε περιπτώσεις όπως η αρθρίτιδα και κάποιες μορφές καρκίνου. Επίσης πλούσιο πολύ σε φυτικές ίνες και με σχεδόν μηδενικές θερμίδες! Δείτε τη συνταγή για γαλλική κρεμμυδόσουπα με ένα κλικ εδώ. 

Σάββατο

Μια χειμωνιάτικη ιδέα για πατάτες που μπορεί να αποτελέσει ένα πλήρες γεύμα με λίγα λαχανικά ή απλώς ως συνοδευτικό. Μια μερίδα 200 γρ. περιέχει περίπου 350 θερμίδες, για να είμαστε ενημερωμένοι! Δείτε τη συνταγή για πατάτες ογκρατέν με ένα κλικ εδώ.  

Κυριακή

Η αγαύη είναι ένα κακτοειδές φυτό, που φύεται μόνο στις ερήμους του Μεξικού και από το οποίο δημιουργείται η γνωστή μεξικάνικη τεκίλα. Το σιρόπι της εξάγεται από τα φύλλα του φυτού κατόπιν ειδικής επεξεργασίας η οποία δεν ξεπερνάει σε κανένα στάδιο μεταποίησης τους 45οC, ώστε να διατηρεί όλα τα θρεπτικά του στοιχεία ανέπαφα. Το σιρόπι αγαύης θεωρείται πιο γλυκό κατά 1,5 φορά από το μέλι και την κοινή επεξεργασμένη ζάχαρη. Γι’αυτό το λόγο χρησιμοποιείται ως υγιεινό υποκατάστατο γλυκαντικού, όπου οι συνταγές το απαιτούν. Είναι επίσης εξαιρετικού χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Το γλυκό της εβδομάδας είναι υγιεινά σοκολατένια μάφινς με σιρόπι αγαύης! Βρείτε τη συνταγή με ένα κλικ εδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.