To μενού της εβδομάδας (14/3-20/3)

Από την Άννα Ευθυμίου,

Επιμέλεια διατροφικών στοιχείων: Ελένη Κουή MSc., Παιδοδιαιτολόγος, www.elenikoui.gr 

Πλέον διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής, της μεγαλύτερης νηστείας του χρόνου πριν το Πάσχα. Έτσι, προσθέσαμε στο μενού της εβδομάδας νηστίσιμα πιάτα που δεν στερούνται ούτε γεύσης ούτε θρεπτικών συστατικών. Αν νηστεύεις, μπορείς να βρεις πολλές υπέροχες νηστίσιμες συνταγές αλλά και νηστίσιμα γλυκά στο Μαμα Πειναω, που κάνουν τη Σαρακοστή πραγματική απόλαυση!

Καθαρά Δευτέρα

Το πιο πλούσιο μενού με νηστίσιμα για την Καθαρά Δευτέρα!

Τρίτη 

Μια πίτα η οποία είναι από μόνη της ένα πλήρες σχεδόν γεύμα. Πρωτεΐνη άφθονη από το τυρί, το γάλα και τα αυγά. Άμυλο από τη ζύμη της πίτας και φυτικές ίνες από τις αγαπημένες λιαστές ντομάτες, οι οποίες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο και βιταμίνη C (αντιοξειδωτικά) αλλά και σίδηρο! Δείτε τη συνταγή για πίτα με λιαστή ντομάτα με ένα κλικ εδώ. 

Τρίτη

Μια άλλη πρόταση για να συνδυάσουμε πολλά υλικά σε μια πίτα είναι αυτή με τα τυρία και το πράσο. Το ανθότυρο είναι από τα πιο ελαφριά σε λιπαρά τυριά, άρα μπορούμε να βάλουμε και λίγο παραπάνω. Το πράσο αποτελεί καλή πηγή φυλλικού οξέους και είναι πολύ καλό για εγκύους. Δείτε τη συνταγή για τάρτα με κρέμα τυριών και πράσο με ένα κλικ εδώ

Τετάρτη

Το λαδερό της εβδομάδας με πολλές διαφορετικές ονομασίες! Δεν χρειάζεται να πουμε πολλά για ένα πιάτο όλο χρώμα και βιταμίνες. Χρειάζεται λίγο τυρί ή κάποια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης και είστε έτοιμοι! Δείτε τη συνταγή για σοφαγάδα με ένα κλικ εδώ. 

Πέμπτη

Για όποιον δεν ξεκίνησε ακόμα νηστεία, αυτό το χοιρινό είναι τέλειο σπιτικό γεύμα! Το χοιρινό συγκαταλέγεται στα κόκκινα κρέατα με υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη αλλά και αρκετά κορεσμένα λιπαρά. Στα 100 γρ. χοιρινού φιλέτου παίρνουμε περίπου 22 γρ. πρωτεΐνη, 2 γρ. λίπους και 109 θερμίδες. Δείτε τη συνταγή για χοιρινό σαβόρε με ένα κλικ εδώ. 

Παρασκευή

Ο φρέσκος τόνος ανήκει στην ομάδα των λιπαρών ψαριών αλλά όλα τα λιπαρά του ανήκουν στην κατηγορία των απαραίτητων για τον οργανισμό ω-3 λιπαρών. Ξέρουμε πλέον από επίσημες μελέτες πως τα ω-3 λιπαρά οξέα συντελούν στην πρόληψη από θρόμβωση των αγγείων. Επίσης, ο τόνος είναι ένα ψάρι χαμηλό σε θερμίδες και μια εξαιρετική ιδέα για το εβδομαδιαίο μενού σας. Δείτε τη συνταγή για φρέσκο τόνο με κρούστα με ένα κλικ εδώ! 

Σάββατο

Γλυκό κλασικό αγαπημένο και με την παραλλαγή του ταχινιού! Το ταχίνι είναι ένα φυσικό προϊόν που προέρχεται από προσεκτικά επιλεγμένους σπόρους σησαμιού. Η επεξεργασία των σπόρων ξεκινά με την αποφλοίωση και ξήρανσή τους και στην συνέχεια πολτοποιούνται σε μια ελαιώδη κρέμα, το γνωστό σε όλους μας ταχίνι. Η ρίζα της ονομασίας του βρίσκεται στην τούρκικη γλώσσα και σημαίνει “ο πολτός του σησαμιού”. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, ψευδάργυρο, φώσφορο, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικές βιταμίνες όπως η βιταμίνη Ε και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Δείτε τη σνταγή για νηστίσιμο brownie με ταχίνι με ένα κλικ εδώ.     

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.