6 τρόποι να προσθέσεις γάλα καρύδας στα φαγητά σου

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

Με εξωτική, γλυκιά και δροσερή γεύση, το γάλα καρύδας δεν είναι μόνο υπέροχο για τον ουρανίσκο μας αλλά και απαραίτητο για τον οργανισμό μας. Το γάλα καρύδας είναι χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες, δεν περιέχει λακτόζη, ενώ είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, σε βιταμίνες Β1, Β2, Β5, Β6, C και E καθώς και σε μαγνήσιο, φώσφορο, σίδηρο, ασβέστιο. Το Μαμα Πειναω προτείνει συνταγές και ιδέες για να εντάξουμε το γάλα καρύδας στη διατροφή μας.

1. Σε ροφήματα και smoothies. Ιδανικό για να προστεθεί σε ροφήματα όπως σε μια ζεστή σοκολάτα ή να αντικαταστήσει το γάλα στα smoothies.

Δες πώς θα φτιάξεις το τέλειο smoothie με ένα κλικ εδώ!

2. Σε αλκοολούχα ποτά. Η Piňa Colada χρωστά τη γεύση της στο ρούμι και το γάλα καρύδας. Μια καλή ιδέα είναι να φτιάξουμε παγάκια από γάλα καρύδας και να τα χρσιμοποιήσουμε σε διάφορα ποτά όπως στο κλασικό ντάκιρι φράουλα.

3. Σε επιδόρπια. Το γάλα καρύδας στο κέικ βανίλιας ή σοκολάτας το κάνει πιο μυρωδάτο, ενώ η προσθήκη του στο ρυζόγαλο του δίνει εξωτική γεύση.

Όλες οι συνταγές για κέικ με ένα κλικ εδώ.

4. Σε σούπες. Το γάλα καρύδας ταιριάζει εξαιρετικά σε μια σούπα με κοτόπουλο και μπαχαρικά, αλλά και σε μια κολοκυθόσουπα ή καροτόσουπα.

5. Σε κοτόπουλο. Η ελαφριά γεύση του κοτόπουλου ταιριάζει με τη δροσερή γεύση της καρύδας. Προσθέτουμε γάλα καρύδας σε κοτόπουλο με πουρέ κολοκύθας ή με κάρι και σε φαχίτας με κοτόπουλο.

6. Σε θαλασσινά. Οι γαρίδες και τα μύδια συνδυάζονται απίθανα με το γάλα καρύδας. Προσθέτουμε γάλα καρύδας σε γαρίδες με κάρι,  σε γαριδομακαρονάδα ή σε ζυμαρικά με κυδώνια

1 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.