Από την Άννα Ευθυμίου,
Η φρενίτιδα με τις φωτογραφίες φαγητών στα social media καλά κρατεί. Όπως φαίνεται, με αφορμή αυτό το trend, το εστιατόριο Catit στο Ισραήλ σε συνεργασία με το τοπικό οινοποιείο Carmel Winery και τον κεραμοποιό Adi Nissani δημιούργησαν μια σειρά από πιάτα αποκλειστικά για το Instagram. Στόχος, το φαγητό που σερβίρεται στα πιάτα αυτά να φαίνεται ακόμα πιο ελκυστικό, λαχταριστό, με λίγα λόγια να είναι φωτογενές αποσπώντας πολλά likes στο Instagram.
Φυσικά, έχει προβλεφθεί ειδική βάση για το κινητό μέσα στο πιάτο ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή γωνία λήψης του πιάτου. Μάλιστα, ένα από τα πιάτα της εν λόγω σειράς περιστρέφεται μέχρι ο θαμώνας να βρει την κατάλληλη γωνία για να το φωτογραφίσει. Ακόμη, πραγματοποιούνται συχνά workshops σε συνεργασία με food stylists ώστε οι επίδοξοι φωτογράφοι να μάθουν τα μυστικά του food photography και να βγάζουν ακόμα καλύτερες φωτογραφίες τα πιάτα τους. Βέβαια η όλη εμπειρία, την οποία ονομάζουν “Foodography” απαιτεί, εκτός από όρεξη, και αρκετά υψηλό budget, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ, κοστίζει 155 δολάρια την ώρα. Γιατί αν φας κάτι πραγματικά ωραίο και δεν το ανεβάσεις στο Instagram, ποιο το νόημα να το φας;