Από την Άννα Ευθυμίου,
Φαίνεται ότι ο γύρος σουβλάκι έχει γίνει τόσο δημοφιλής στην Αμερική που πλέον όλοι μιλάνε για αυτόν. Μετά τον Jimmy Fallon και το τραγούδι που έγραψε για τον γύρο στα πλαίσια της εκπομπής του “The Tonight Show”, αυτή τη φορά ο ελληνικός γύρος δέχεται ένα νέο κύμα συζητήσεων με αφορμή τη νέα διαφήμιση αμερικανικής αλυσίδας fast food.
Πιο συγκεκριμένα, η αλυσίδα fast food Arby’s έδωσε στη δημοσιότητα το νέο διαφημιστικό της, στο οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά “Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν σπουδαίοι μαθηματικοί και ανακάλυψαν τον γύρο. Ωστόσο δεν μπορούσαν να τα συνδυάσουν και να πουλήσουν 2 [σάντουιτς με] γύρο για 6 δολάρια. Και ίσως για αυτό δεν υπάρχουν πια”. Ιδού και το επίμαχο διαφημιστικό:
Ο Ύπατος Πρόεδρος της AHEPA (American Hellenic Educational Progressive Association), Ανδρέας Ζαχαριάδης, απάντησε με μακροσκελή επιστολή στη διαφήμιση προς τον CEO της Arby’s, ζητώντας να αποσυρθεί η διαφήμιση και να απολογηθεί η εταιρεία για τον εξευτελισμό των αρχαίων Ελλήνων. Στην επιστολή, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι “Το να υποννοεί κανείς, όπως το διαφημιστικό, ότι οι αρχαίοι Έλληνες δεν υπάρχουν πια επειδή δεν είχαν τη λογική, ή δεν μπορούσαν να κάνουν την μαθηματική πράξη, να πουλήσουν δύο γύρους για 6 δολάρια, είναι γελοίο και εξωφρενικό”.
Προς το παρόν, η Arby’s δεν έχει δώσει επίσημη απάντηση στην επιστολή του κ. Ζαχαριάδη. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το περιεχόμενο της επιστολής εδώ.