Για τους κατοίκους της Κεντρικής Αμερικής, δηλαδή χωρών όπως το Μεξικό, ο Παναμάς, το γνωστό αναψυκτικό Coca Cola, θεωρείται ένα ακριβό αναψυκτικό, σε σχέση με τα εισοδήματά τους. (Σε λίγο και η Ελλάδα θα το αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, απ’ ότι φαίνεται….)
Οι καταστηματάρχες λοιπόν, εδώ και χρόνια, έχουν εφεύρει ένα ειδικό τρόπο σερβιρίσματος, ώστε οι πελάτες τους να μην χρειάζεται να αγοράζουν το γνωστό και κλασικό γυάλινο μπουκάλι που είναι παντού αναγνωρίσιμο: σερβίρουν το αναψυκτικό σε διάφανα σακουλάκια με καλαμάκι!
Η Coca Cola κλήθηκε να ανταποκριθεί λίγο πιο επίσημα στην πρακτική των καταστηματαρχών της Κεντρικής Αμερικής και δημιούργησε το «μπουκάλι-σακούλα» για το αναψυκτικό, ένα σακουλάκι που είναι στο σχήμα του γνωστού μπουκαλιού, αλλά είναι φτιαγμένο από βιοδιασπώμενα υλικά. Έτσι, η εταιρεία κατορθώνει να κρατήσει χαμηλή την τιμή του αναψυκτικού για τους Μεξικανούς και άλλους πελάτες της, αλλά χρησιμοποιεί και ένα υλικό το οποίο δεν είναι μεγάλη απειλή για το περιβάλλον και μπορεί να ενταχθεί πολύ εύκολα στη διαδικασία ανακύκλωσης.
Δείτε το βίντεο και πείτε μας, πώς σας φαίνεται. Ανήκετε σε αυτούς που λένε ότι «δεν αλλάζουν με τίποτα τη γεύση της Coca Cola στο γυάλινο μπουκάλι»; Ή θα σας άρεσε η ιδέα να αγοράζετε πολύ φτηνότερο αναψυκτικό σε αυτή, τη νέα συσκευασία;
Πηγή: www.digitallife.gr