Νέο λογότυπο για την Electrolux

Η Electrolux μόλις παρουσίασε μια νέα ταυτότητα για το εταιρικό της brand. Η νέα σχεδίαση αφορά στην ανανέωση του εμβληματικού λογότυπου και τον ορισμό νέων και ξεχωριστών μοτίβων όσον αφορά γραφικά και χρώματα, και αποσκοπεί στο να προσελκύει περισσότερο την προσοχή και να ξεχωρίζει από το πλήθος, οποτεδήποτε οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με την Electrolux.

Η Electrolux έχει θέσει ως στόχο να γίνει μια κορυφαία ανά τον κόσμο εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων, με σαφή προσήλωση στην καινοτομία σε συνάρτηση με τις ανάγκες των καταναλωτών και τα ισχυρά brand. Βασικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι η δημιουργία μιας συναρπαστικής και ξεχωριστής εμπειρίας, αισθητής σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή, σε ένα περιβάλλον ηλεκτρονικού και λιανικού εμπορίου το οποίο έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια.

Το νέο λογότυπο απεικονίζει το όνομα της εταιρείας σε νέα γραμματοσειρά – αποκλειστική της Electrolux – και τονίζει περισσότερο το διαχρονικό σύμβολο της Electrolux το οποίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1962. Αυτό το τόσο χαρακτηριστικό σύμβολο, αποπνέει ένα σύγχρονο και καινοτόμο χαρακτήρα, ενώ παράλληλα διατηρεί τους συνειρμούς της εμπιστοσύνης και της ποιότητας, στοιχείων που οι καταναλωτές επιζητούν από το brand μας

Οπτική ταυτότητα σημαίνει πολλά περισσότερα από την αλλαγή του λογότυπου και της χρωματικής παλέτας. Εκφράζει μια νέα αίσθηση που δίνει ως brand η Electrolux, αυτό που εκπροσωπούμε τόσο εμείς όσο και τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας και το πώς θέλουμε να μας εκλαμβάνουν. Η νέα οπτική ταυτότητα θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα, προσεγγίζοντας τους ανθρώπους με θετική διάθεση και με συναίσθημα. Θα τους βοηθήσει να εμπνευστούν, να εντοπίσουν τα βασικά οφέλη και να βρουν αυτό το οποίο αναζητούν. 

Η νέα οπτική ταυτότητα θα είναι εμφανής σε όλα τα σημεία όπου οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με την Electrolux: σε καταστήματα, σε ηλεκτρονικές σελίδες, σε συσκευασίες και διαμέσου κινητών συσκευών. Η παρουσίασή του θα γίνεται σταδιακά από τις 14 Ιανουαρίου του 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.