Από την Άννα Ευθυμίου,
Αν είσαι πρωινός τύπος και αγαπάς τη μόδα, τότε έκανες την τύχη σου. Η σχεδιάστρια μόδας Anya Hindmarch παρουσίασε στην εβδομάδα μόδας στο Λονδίνο τη νέα της συλλογή, η οποία έχει εμπνευστεί από γνωστά προϊόντα που βρίσκουμε στα ράφια του σούπερ μάρκετ: μπισκότα, δημητριακά αλλά και απορρυπαντικά πιάτων. Tα δημητριακά Fashion Flakes και Handbags at Dawn Flakes, που δημιούργησε η σχεδιάστρια σε συνεργασία με την εταιρεία Kellog’s, θα κυκλοφορήσουν στο γνωστό παρισινό πολυκατάστημα (πιο-hip-δεν-υπάρχει) Colette στην τιμή των 4 ευρώ. Mάλιστα, το Water Bar, το καφέ-εστιατόριο του πολυκαταστήματος, ο τίγρης Tony που κοσμεί τη συσκευασία των δημητριακών χρόνια τώρα, θα brand-αριστεί με διακόσμηση και στοιχεία που παραπέμπουν στον γνωστό τίγρη. Τον Νοέμβριο οι κάτοικοι της Αγγλίας θα μπορούν να βρουν τα εν λόγω δημητριακά στα σούπερ μάρκετ Waitrose.
Φαίνεται ότι ο Karl Lagerfeld, με την επίδειξη του οίκου μόδας Chanel που εκτυλίχθηκε σε σκηνικό σούπερ μάρκετ, καθιέρωσε τη νέα καυτή τάση στον χώρο της μόδας. Ποτέ στο παρελθόν το καροτσάκι δεν ήταν τόσο trendy και μοδάτο!