fbpx

4 τρόφιμα που κάθε διαιτολόγος ψωνίζει από το σουπερμαρκετ

Τι τρώνε οι διαιτολόγοι;

Σύμφωνα με έρευνες, καθημερινά λαμβάνουμε περίπου 200 αποφάσεις που αφορούν το φαγητό. Κι όμως, είναι αλήθεια! Αναλογιστείτε μόνο τη στιγμή που σας ρωτάει ο barista στο καφέ αν θέλετε γάλα στον καφέ ή όχι. Με ή χωρίς ζάχαρη; Άσπρο ψωμί ή ολικής άλεσης; Αυγά τηγανητά ή βραστά; Και αυτές είναι μόνο οι αποφάσεις που καλούμαστε να λάβουμε από νωρίς το πρωί κάθε μέρα.

Η αλήθεια είναι ότι όταν πρέπει να συνδυάσουμε το φαγητό με την διατροφή, το πράγμα περιπλέκεται. Υπάρχουν δεκάδες υλικά που πρέπει να τρώμε καθημερινά, αλλά και πολλά τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε με κάθε κόστος. Εξάλλου, όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να καταναλώνουμε περισσότερη πρωτεΐνη και να αποφεύγουμε τα αναψυκτικά. Τι τρώνε όμως οι διαιτολόγοι στην καθημερινότητά τους;

Λάδι καρύδας

Με αντιβακτηριδιακή, αντι-ιική, αντιφλεγμονώδη δράση, το λάδι καρύδας είναι ιδανικό για μαγειρική αφού είναι ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες. Εκτός της μαγειρικής, το λάδι καρύδας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αφαίρεση του μακιγιάζ, ως εντομοαπωθητικό, και για λάμψη στην επιδερμίδα. 

Σαρδέλες

Οι σαρδέλες είναι πλούσια πηγή ασβεστίου και καλών λιπαρών ωμγα-3 που υποστηρίζουν το νευρικό σύστημα και την καρδιά. Σε αντίθεση με τον τόνο, οι σαρδέλες έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε τοξικό φορτίο λόγο του μεγέθους και της διατροφής τους. Είναι πεντανόστιμες με αυγά ομελέτα, λαχανικά, αβοκάντο και μαϊντανό.

Κουνουπίδι

Η καλύτερη λύση για να διατηρήσετε το κουνουπίδι για μεγάλο διάστημα είναι να το κόψετε σε μπουκέτα και να τα αποθηκεύσετε μεμονωμένα στην κατάψυξη. Έτσι θα έχετε ανά πάσα ώρα και στιγμή διαθέσιμο κουνουπίδι όταν φτιάχνετε smoothies. Η ουδέτερη γεύση του ταιριάζει με κάθε φρούτο και κάνει κρεμώδη όλα τα smoothies, όπως ακριβώς η μπανάνα. Αν μάλιστα επιλέξετε πολύχρωμο κουνουππίδι, αυξάνετε την πρόσληψη σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες που αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Όλοι ξέρουμε τα οφέλη της ήπιας κατανάλωσης ξηρών καρπών και σπόρων. Αυτό που οι περισσότεροι αγνοούμε είναι ότι για να πάρουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά των σπόρων, πρέπει πρώτα να τους “ενεργοποιήσουμε” μουλιάζοντάς τους στο νερό.

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.