Το μενού της εβδομάδας (9/11 – 15/11)

Από την Άννα Ευθυμίου,

Επιμέλεια διατροφικών στοιχείων: Ελένη Κουή MSc., RD., Παιδοδιαιτολόγο – Ειδική στην Παιδική Παχυσαρκία – Παιδικό Διαβήτη 

Μια νέα εβδομάδα με πολλές υποχρεώσεις ξεκινά και πάντα κάνουμε την ερώτηση “τι θα φάμε σήμερα;” Όπως κάθε Δευτέρα, σχεδιάσαμε ένα μενού γεμάτο με υπέροχες, εύκολες και οικονομικές συνταγές για όλη την οικογένεια. Πιάτα και προτάσεις που θα γεμίσουν κάθε μέρα το τραπέζι σας ενώ εσείς θα προγραμματίσετε τις αγορές σας από σήμερα για να είστε ξέγνοιαστοι όλη την εβδομάδα!

Δευτέρα

Βρείτε τη συνταγή για πανεύκολη τάρτα με λαχανικά και μανιτάρια με ένα κλικ εδώ. Η εβδομάδα ξεκινάει δυνατά με σπανάκι και μανιτάρια! Ο καλύτερος συνδυασμός πηγής σιδήρου, ασβεστίου και φυλλικού οξέος από το σπανάκι με πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα χάρη στα μανιτάρια. Εκτός αυτών, και τα δύο λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λιπαρά, άρα είναι ιδανικά για τον έλεγχο του σωματικού βάρους μας.

Τρίτη

Βρείτε τη συνταγή για υπέροχο σουφλέ ζυμαρικών με παρμεζάνα, γραβιέρα και τυρί κρέμα κάνοντας κλικ εδώ. Ζυμαρικά για ενέργεια και τη σωστή ρύθμιση του μεταβολισμού μαζί με πηγές πρωτεΐνης όπως το αυγό, το τυρί και το γάλα. Η συνταγή αυτή δίνει τέσσερις μερίδες, που σημαίνει οτι η καθεμία είναι αντιστοιχεί περίπου με δύο μερίδες γαλακτοκομικών ή ασβεστίου από τις τρεις που πρέπει να καταναλώνουν ημερησίως οι μικροί σε ηλικία.

Τετάρτη

Βρείτε τη συνταγή για υγιεινή ψαρόσουπα βελουτέ με ροφό με ένα κλικ εδώ. Ο Ιπποκράτης είπε “η τροφή είναι το φάρμακό σου” και μάλλον το ίδιο μπορούμε να πούμε για αυτή τη ψαρόσουπα. Λαχανικά για βιταμίνες, αντιοξειδωτικά για την τόνωση το ανοσοποιητικού, κους κους σαν πηγή αμύλου χαμηλή σε θερμίδες και ροφός ως κύρια πηγή καθαρής πρωτεΐνης αλλά και στοιχείων όπως φώσφορο, ιώδιο, σιδηρο και κάλιο, αυτή η σούπα τα έχει όλα.

Πέμπτη

Βρείτε τη συνταγή για λαχταριστή μακαρονάδα Amatriciana κάνοντας απλώς κλικ! Η πανσέτα είναι το κομμάτι εκείνο του χοιρινού που βρίσκεται πίσω από τη σπάλα, δηλαδή το πίσω μέρος του στήθους και η κοιλιά.  Είναι πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο και σελήνιο και συγκριτικά με το μοσχαρίσιο κρέας έχει λιγότερο κορεσμένο λίπος. Προσοχή όμως πρέπει να δίνουμε στην ποσότητα και την συχνότητα κατανάλωσης.

Παρασκευή

Βρείτε την πεντανόστιμη συνταγή για ζουμερό κοτόπουλο με μπύρα στον φούρνο με ένα κλικ εδώ! Πιο απλό και θρεπτικό δεν γίνεται! Το κοτόπουλο ανήκει στην κατηγορία των πρωτεϊνών. Ενδεκτικά, η θρεπτική του αξία ανά 100 γρ. είναι: 155 θερμίδες, 4,3 γρ. λιπαρά, καθόλου υδατάνθρακα και 21 γρ. πρωτεΐνη. Πολύ χαμηλότερο σε λιπαρά, κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη από κάθε άλλη πηγή ζωικής πρωτεΐνης.

Σάββατο

Δείτε τη συνταγή για αχνιστά παλμιέ με γέμιση ζαμπόν, τυρί και μουστάρδα κάνοντας κλικ εδώ. Τέλειο για εναλλακτικό σνακ, για τη δουλειά και το σχολείο! Στην ποσότητα του μικρογεύματος μας προσφέρει και πρωτεΐνη για την αίσθηση κορεσμού και άμυλο για ενέργεια, αρκεί να μην το παρακάνουμε! Αποτελεί επίσης καλή πηγή ασβεστίου χάρη στη γραβιέρα.

Κυριακή

 

Βρείτε τη συνταγή για γαλλικά κανελέ, ένα υπέροχο γλυκό με ζουμερή κρεμώδη γέμιση και τραγανή κρούστα που θα λατρέψουν όλοι στο σπίτι! Αν θέλετε να γλυκάνετε μικρούς και μεγάλους σίγουρα, τα κανελέ είναι μια καλή επιλογή γιατί βγαίνουν και σε μέγεθος μπουκίτσας. Διαλέγουμε ποιοτικά και αγνά υλικά πχ. αυγά, γάλα, αλεύρι για να μπορούμε να απολαύσουμε ένα νόστιμο γλυκάκι στη σωστή ποσότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.