Τι να φάτε για να κοιμηθείτε

Από τη Λίζα Μάτσα,

Βάλε στην άκρη το χαμομήλι και τις βαλεριάνες γιατί ήρθαν απίθανοι εναλλακτικοί τρόποι για να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες και από εδώ και μπρος να κοιμάσαι σαν πουλάκι.

Πρόσφατες έρευνες του πανεπιστημίου της Λουιζιάνα έδειξαν ότι η κατανάλωση ενός χυμού από κεράσια Montmorency δύο φορές την ημέρα, μπορεί να αυξήσει κατά 90 λεπτά τον βραδινό ύπνο! Τα κεράσια Montmorency είναι μια ιδιαίτερη ποικιλία που παράγεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Καναδά και τη Γαλλία και είναι πλούσια σε μελατονίνη και τρυπτοφάνη. Tο κόκκινο χρώμα τους οφείλεται σε ένα ένζυμο που σχετίζεται με τον ύπνο και δρα κατά των φλεγμονών, ενώ μειώνει την διάσπαση της τρυπτοφάνης αφήνοντάς την να εργαστεί περισσότερο μέσα στο σώμα. Οι ιδιότητες των συγκεκριμένων κερασιών μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου, χωρίς τις πιθανές παρενέργειες μιας φαρμακευτικής αγωγής.

Αν πάλι δεν είσαι λάτρης των κερασιών, μια πρόσφατη έρευνα στην Κίνα έδειξε πως η κατανάλωση δύο ακτινιδίων μια ώρα πριν κοιμηθείς κατάφερε μετά από 4 βδομάδες δοκιμών να αυξήσει το χρόνο του ύπνου κατά 13% και να μειώσει τις διακοπές κατά τη διάρκεια της νύχτας έως και 29%. 

Τέλος, αν είσαι τολμηρός μπορείς να εντάξεις στο διαιτολόγιο σου τα φύκια! Τα «χορταρικά» της θάλασσας διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά, που σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου της Οξφόρδης αύξησαν τον ύπνο των παιδιών κατά μία ώρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.