To μενού της εβδομάδας (21/3-27/3)

Από την Άννα Ευθυμίου,

Επιμέλεια διατροφικών στοιχείων: Ελένη Κουή MSc., Παιδοδιαιτολόγος, www.elenikoui.gr

Άλλη μια εβδομάδα ξεκινά και εμείς σου έχουμε ετοιμάσει ένα πλούσιο μενού με υπέροχες συνταγές. Η καθιερωμένη νηστεία “σπάει” η γιορτή της 25ης Μαρτίου, όπου απολαμβάνουμε άφθονο μπακαλιάρο. Σου προτείνουμε υπέροχες νηστίσιμες συνταγές αλλά και προτάσεις για τον μπακαλιάρο ανήμερα του Ευαγγελισμού!

Δευτέρα

Η εβδομάδα ξεκινάει πολύ απολαυστικά με ένα πιάτο που μπορεί να ευχαριστήσει από τους πιο μικρούς και δύσκολους μέχρι τους φοιτητές και τους πιο αδέξιους στην κουζίνα! Τα ζυμαρικά αποτελούν βασική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό, ιδίως αν αθλούμαστε. Στη συγκεκριμένη συνταγή έχουμε και μπόλικο ασβέστιο από το τυρί αλλά και μια μικρή ποσότητα από τα αυγά, όπως επίσης και πρωτεΐνη από την κρέμα γάλακτος και τα αυγά. Το μόνο που λείπει είναι μια σαλάτα πράσινη και δροσερή ως συνοδευτικό! Δείτε τη συνταγή για σουφλέ με ζυμαρικά με ένα κλικ εδώ.     

Τρίτη

Ποια θρεπτικά συστατικά μας παρέχει το κολοκύθι; Έχει αντιοξειδωτικά οφέλη αφού αποτελεί πηγή βιταμίνης C, β-καροτίνης, ψευδαργύρου και καροτενοειδών (λουτεΐνη). Έχει επίσης σημαντική περιεκτικότητα στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β για την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος και αποτελεί καλή πηγή καλίου. Δεν έχει σχεδόν καθόλου λιπαρά και χοληστερόλη και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Δείτε τη συνταγή για κολοκυθοτηγανίτες με ένα κλικ εδώ.     

Τετάρτη

Το αβοκάντο είναι αείφυλλο ιθαγενές δέντρο γνωστό και με την ονομασία βουτυρόδεντρο. Ανα 100 γρ. μας δίνει περίπου 160 θερμίδες και 15 γρ. λίπους αλλά όλα τα λιπαρά είναι ωφέλιμα και καλής ποιότητας! Τα περισσότερα είναι μονοακόρεστα λιπαρά με τη μορφή ολεϊκού οξέως. Τα μονοακόρεστα λιπαρά θεωρούνται καλά λιπαρά που μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στο αίμα και περιορίζουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιοπάθειας. Δείτε τη συνταγή για κρύα σούπα με αβοκάντο με ένα κλικ εδώ.     

Πέμπτη

Ένα πιάτο που μας έρχεται από την Μέση Ανατολή! Ο συνδυασμός του κόκκινου κρέατος (κιμάς) μαζί με το γιαούρτι και την πίτα καλύπτει πολύ σωστά τις ανάγκες μας σε πρωτεΐνη και άμυλο. Το κόκκινο κρέας προσφέρει επίσης σίδηρο. Η συγκεκριμένη συνταγή μαζί με μια συνοδευτική πράσινη σαλάτα θα αποτελούσε ένα ισσοροπημένο πιάτο! Προσοχή στον κιμά να είναι όσον το δυνατό άπαχος χωρίς λίπος. Δείτε τη συνταγή για γιαουρτλού με κιμά με ένα κλικ εδώ.     

Παρασκευή

25η Μαρτίου σήμερα, και ο βακαλάος έχει την τιμητική του! Απολαύστε τηγανητό βακαλάο σε υπέροχο κουρκούτι με ένα μυστικό υλικό που κάνει τη διαφορά. Βρείτε τη συνταγή για τηγανητό μπακαλιάρο εδώ

Σάββατο

Οι φακές χρειάζονται και μια πηγή πρωτεΐνης ως συνοδευτικό για να αποτελέσουν ένα ισορροπημένο γέυμα. Αν δεν θέλετε τυρί ή κάποιο ψάρι, τότε το μπέικον μπορεί να παίξει τον ίδιο ρόλο. Προσοχή μόνο οι φακές να είναι περισσότερες από το μπέικον! Μαζί με το σπανάκι, το πιάτο αυτό γίνεται μια εξαιρετική πηγή σιδήρου, ασβεστίου και φυλλικού οξέος. Δείτε τη συνταγή για φακές με μπέικον και σπανάκι με ένα κλικ εδώ

Κυριακή

Το μυστικό εδώ είναι τα αγνά σπιτικά υλικά που προσφέρουν καλύτερη ποιότητα στο τελικό αποτέλεσμα. Αφού καλύψαμε την ποιότητα, ας προσέξουμε και λιγο την ποσότητα και θα κλείσει θρεπτικά η εβδομάδα! Δείτε τη συνταγή για κωκ ταψιού με ένα κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.