16 νόστιμες ιδέες για κολατσιό στο σχολείο

Από την Μαρία Αϊβαλιώτη,

Το κουδούνι χτύπησε και μαθητές, αλλά και γονείς έχουν επιστρέψει στα σχολικά έδρανα και τις υποχρεώσεις. Κι αν οι μαθητές αγωνιούν για τους βαθμούς τους, οι γονείς αγωνιούν και για το σχολικό κολατσιό. Το κολατσιό στο σχολείο είναι απαραίτητο καθώς δίνει στα παιδιά την ενέργεια να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, αλλά και στο παιχνίδι! 

Με τη σωστή οργάνωση, η προετοιμασία του δεκατιανού απαιτεί λιγότερο χρόνο ακόμα και από το να ψωνίσουμε κάτι έτοιμο από τον φούρνο της γειτονιάς, πιο οικονομικό και φυσικά πιο υγιεινό.

Πώς θα οργανωθείτε σωστά;

Αγοράστε από το σούπερ μάρκετ τα απαραίτητα υλικά. Μαλακά τυριά με ήπια γεύση, καπνιστή γαλοπούλα που είναι νόστιμη και υγιεινή και διάφορα είδη ψωμιού (τετράγωνα, στρογγυλά, μακρόστενα, αραβικές πίτες και τορτίγιες). Έτσι θα ετοιμάζετε κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό.

Φροντίστε τα φρούτα που θα αγοράσετε να είναι ανθεκτικά ώστε να μη λερωθεί η τσάντα του παιδιού. Ιδανικά φρούτα είναι οι μπανάνες, τα μήλα και τα αχλάδια.

Επίσης αγοράστε πλαστική μεμβράνη, σακουλάκια polybag ή τάπερ, ώστε να μπρείτε να πακετάρετε το σνακ.

Πώς θα βεβαιωθείτε ότι το παιδί θα φάει το δεκατιανό του και δεν θα το επιστρέψει σπίτι;

  • Μην παραγεμίζετε το ταπεράκι. Αν το παιδί σας δεν τρώει πολύ ή αν στο σπίτι καταναλώνει τη μισή ποσότητα από αυτή που του βάζετε, δεν πρόκειται να αλλάξει τη συνήθεια αυτή όταν βρίσκεται στο σχολείο. Σκεφτείτε, λοιπόν, πόσο συνηθίζει να τρώει και πράξτε ανάλογα.
  • Εκμεταλλευτείτε το χθεσινό φαγητό. Αν σας έχει περισσέψει φαγητό, μην το πετάξετε, αλλά δείτε πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για να φτιάξετε ένα ωραίο και θρεπτικό κολατσιό ή γεύμα. Το ψητό κρέας και κοτόπουλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σάντουιτς, τα μακαρόνια ή τα βραστά λαχανικά να γίνουν μια νόστιμη και θρεπτική σαλάτα. Ακόμα, οι πατάτες, ψητές ή βραστές, με λίγο τυρί, ζαμπόν και ψιλοκομμένη ντομάτα γίνονται ένα πρώτης τάξεως δεκατιανό.
  • Ετοιμάστε τις κατάλληλες συνταγές για σχολικό σνακ. Το σχολείο δεν είναι η κουζίνα σας, οπότε φτιάξτε για το παιδί κάτι που δεν θα χρειάζεται ζέσταμα και είναι κατάλληλο για να καταναλωθεί εκτός σπιτιού. Σούπες, φαγητά με σάλτσα, λαδερά φαγητά είναι προτιμότερο να τα αποφύγετε. Προτιμήστε σνακ που περιλαμβάνουν πίτες, κέικ, σάντουιτς και φρούτα. 

Βρείτε στην επόμενη σελίδα περισσότερες συνταγές και ιδέες για σχολικό δεκατιανό!

 

Το Μαμα Πειναω σας προτείνει 15+1 συνταγές για σχολικό κολατσιό που δεν θα χορταίνουν να τρώνε στα διαλείμματα. Πάρτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε.

Μπισκότα με δημητριακά

Ταχινόπιτες

Κέικ σοκολάτας χωρίς γλουτένη

Σάντουιτς με λαχανικά και φέτα

Τυρόπιτα με φέτα και πουρέ πατάτας

Σπανακοπιτάκια

Αλμυρά μάφινς με κολοκύθα

Αλμυρό κέικ με κολοκυθάκι και μοτσαρέλα

Κοτόπιτα με λαχανικά

Ζαμπονοτυρόπιτα

Πίτσα ρολό

Κρουασάν βουτύρου

Κρουασανάκια σοκολάτας

Υγιεινό μπράουνι χωρίς αυγά με σοκολάτα και ταχίνι

Κέικ καρότο με γιαούρτι

Κέικ πορτοκαλιού

Βρείτε περισσότερες ιδέες για πρωτότυπα σχολικά γεύματα με ένα κλικ εδώ!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.