Μενού και συνταγές για την 25η Μαρτίου

Μενού για την 25η Μαρτίου

Από την Άννα Ευθυμίου,

Γιορτάζουμε τη σημερινή μέρα με τις καλύτερες συνταγές για μπακαλιάρο αλλά και τα πιο πρωτότυπα νηστίσιμα ορεκτικά! Μην ξεχάσετε να συνοδεύσετε το γεύμα σας με κρασί ή και ούζο για απολαύσετε στο έπακρο μια από τις πλέον αγαπημένες γιορτές των Ελλήνων.

Στο τραπέζι της 25ης Μαρτίου πρέπει να σερβίρουμε οπωσδήποτε μπακαλιάρο! Πριν αποφασίσεις ποια συνταγή θα ακολουθήσεις, πρέπει να ξέρεις πώς θα επιλέξεις τον σωστό μπακαλιάρο στην αγορά αλλά και τη διαδικασία ξαλμυρίσματος που απαιτεί τουλάχιστον 12-24 ώρες πριν τον μαγειρέψουμε. Δες τα μυστικά για το ξαλμύρισμα του μπακαλιάρου με ένα κλικ εδώ! 

Δείτε ακόμα:

Γιατί τρώμε μπακαλιάρο την 25η Μαρτίου;

Σου έχουμε τρεις συνταγές για μπακαλιάρο σε παραλλαγή: τηγανητός μπακαλιάρος με κουρκούτι μπύρας (δες τη συνταγή στο παρακάτω βίντεο),  μπακαλιάρος στον φούρνο με σπανάκι και μπακαλιαροκροκέτες σαν μεζεδάκι για μικρούς και μεγάλους.

Τα τέλεια συνοδευτικά περιλαμβάνουν πολλές και διάφορες επιλογές. Απαραίτητη είναι η σκορδαλιά και από εκεί και πέρα “παίζεις” με νηστίσιμα (ή και όχι): ταραμοσαλάτα, τσιπς λαχανικών στον φούρνο, πικάντικες baby πατάτες, πλιγούρι με μανιτάριαμανιτάρια στο τηγάνι με κονιάκ, χούμους (δηλαδή ρεβιθοσαλάτα με ταχίνι) ή φακόρυζο πιλάφι.

Για νηστίσιμο γλυκό σου προτείνουμε να δοκιμάσεις χαλβά με σοκολάτα και λάιμ, υπέροχο σοκολατένιο κέικ χωρίς αυγά και βούτυρο, κλασικό σιμιγδαλένιο χαλβά με κανέλα ή νηστίσιμη μους κακάο με χαλβά. Αν θέλεις να πειραματιστείς με μη νηστίσιμα γλυκά, αυτό το εκμέκ κανταΐφι θα τους ξετρελάνει όλους!

Δείτε ακόμα:

Σκορδαλιά: όχι μόνο για την 25η Μαρτίου!

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.